کتاب کاراوال - اسطوره ای

Legendary
کتاب دوم از مجموعه ی «کاراوال»
کد کتاب : 18065
مترجم :
شابک : 978-6009871827
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 424
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب کاراوال - اسطوره ای اثر استفنی گاربر

داستان کتاب "کاراوال - اسطوره ای" (کتاب دوم از مجموعه ی «کاراوال») از این قرار است که دوناتلا دراگنا پس از غرق شدن در دنیای جادویی کاراوال، سرانجام از پدرش فرار کرد و خواهرش اسکارلت را از یک ازدواج فاجعه بار نجات داد. دخترها باید جشن بگیرند، اما تلا هنوز آزاد نشده است. او معامله ای ناامیدکننده با یک جنایتکار مرموز انجام داد و چیزی که تلا به او مدیون است هیچ کس تا به حال نتوانسته به او بپردازد.

تنها شانس کشف هویت لجند برنده شدن کاراوال است، بنابراین تلا یک بار دیگر خود را به رقابت افسانه ای می اندازد - و به مسیر وارث قاتل تاج و تخت، داستان عشق محکوم به فنا، و شبکه ای از اسرار ... از جمله راز خواهرش. کاراوال همیشه خواستار شجاعت، حیله گری و فداکاری بوده است. اما در حال حاضر بازی بیشتر درخواست کند. اگر تلا نتواند معامله خود را انجام دهد و نام اسطوره را به ارمغان بیاورد، هر چیزی را که برایش مهم است از دست خواهد داد - شاید حتی زندگی اش. اما اگر او برنده شود، اسطوره و کاراوال برای همیشه نابود خواهند شد.

کتاب کاراوال - اسطوره ای

استفنی گاربر
استفانی گاربر نویسنده آمریکایی داستان های نوجوان و بزرگسال است.گاربر در ابتدا، زمانی که دانشجوی کالج بود، در اوقات فراقت خود شروع به نوشتن کرد . او چندین رمان نوشت و برای چاپ بسیاری از آن ها جواب رد شنید ، تا اینکه کتاب چهارمش ،" یک اپرا فضایی " نظر مدیر یک انتشارات را جلب کرد. اما فروش کتاب "اپرای فضایی" موفقیت آمیز نبود و پس از آن "کاراوال " را نوشت.
نکوداشت های کتاب کاراوال - اسطوره ای
Garber succeeds marvelously in broadening this magical, seductive world
گاربر به طرز شگفت آوری در گسترش این دنیای جادویی و فریبنده موفق می شود.
New York Daily News

A fantastic world reminiscent of Harry Potter’s Diagon Alley. Rather addictive...maybe even legendary.
دنیایی خارق العاده که یادآور کوچه دیاگون هری پاتر است. نسبتا اعتیادآور ... شاید حتی افسانه ای.
Minneapolis Star-Tribune

قسمت هایی از کتاب کاراوال - اسطوره ای (لذت متن)