کتاب باشگاه مشت زنی فمینیستی

Feminist Fight Club
(راهنمای بقا در محیط های جنسیت زده)
کد کتاب : 19253
مترجم :
شابک : 978-6004611909
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب باشگاه مشت زنی فمینیستی اثر جسیکا بنت


داستان کتاب باشگاه مشت زنی فمینیستی در مورد یک باشگاه مبارزه است ، اما بدون جنگ و بدون مردان. هر ماه ، زنان در آپارتمان یک دوست جمع می شوند تا از سرخوردگی شغلی، جنسی و نکات تجاری باهم بحث میکنند تا بهترین راه حل برای مقابله با آنها را باهم به اشتراک بگذارند و اینچنین است که شما آنها را گروهی آگاهی بخش بشناسید. این زنان دورهم جمع نمی شوند که فقط حرف بزنند بلکه آنها می خواهند تاکتیک های نبرد با این مشکلات را پیدا کنند. به این دلیل کلوپ مبارزه به وجود آمد.

جسیکا بنت در باشگاه مشت زنی فمینیستی، داستان های افراد را با مشاوره های تحقیقاتی و آمار ترکیب می کند. بنت واژگان جدیدی را برای مشکلات جنسی که زنان هر روز با آنها روبرو می شوند را ارائه کرده است.باشگاه مشت زنی فمینیستی کتابی با دو وجه است: وجهی مانیفستی و وجهی هدایتگر این کتاب راهنمایی جدی و درعین حال طنزآمیز است که جنسیت زدگی زیر پوستی را در محیط کار به تصویر می کشد. همچنین توصیه هایی جالب، دقیق و عملی برای خواننده دارد تا نسل جدید زنان شاغل را برای مقابله با آن تقویت کند.

کتاب باشگاه مشت زنی فمینیستی

جسیکا بنت
جسیکا بنت (متولد 1981) یک روزنامه نگار آمریکایی است که در مورد جنسیت، مسائل جنسیتی و فرهنگ می نویسد. او نخستین ویراستار جنسیتی برای نیویورک تایمز و نویسنده سابق در Time است.او نویسنده ''Feminist Fight Club: A Survival Manual for a Sexist Workplace'' (هارپر کالینز، 2016) و سردبیر''This Is 18: Girls Lives Through Girls’ Eyes'' (Abrams، 2019) می باشد.
نکوداشت های کتاب باشگاه مشت زنی فمینیستی
Engaging, hilarious, and practical-full of simple tools for battling workplace sexism that every woman should have.
ابزارهای جذاب ، خنده دار و پر کاربرد برای مقابله با سکسیسم محل کار که هر زن باید بلد باشد.
New York Times New York Times

Funny and fresh; a sassy version of Sheryl Sandberg's Lean In, a cleverly crafted field guide, and one of those books that every person, not just every woman, should read.
خنده دار وجذاب، یک راهنمای خوب و یکی از آن کتابهایی که هر شخص ، و نه فقط هر زن باید آن را بخواند.
Glamour

قسمت هایی از کتاب باشگاه مشت زنی فمینیستی (لذت متن)
در ابتدا فقط یک باشگاه مشت زنی ساده بود؛ اما باشگاهی بدون مبارزه و البته بدون حضور مردان... هر ماه، زنان در آپارتمان یکی از دوستانشان دور هم جمع می شدند و درباره آزردگی هایشان از محیط کار حرف می زدند؛ حتی گاه به یکدیگر توصیه هایی می کردند تا شاید تحمل کردن شرایط برایشان راحت تر شود. شاید شما اسمش را بگذارید گروه های آگاهی دهنده اما مشکلات دنیای کسب و کار امروز نسبت به روزگار مادرانمان پیچیده تر شده، کمتر به چشم می آید و به همین دلیل سخت تر می توان آن را تشخیص داد. امروزه، زنان فقط به دور هم نشستن و درددل کردن نیاز ندارند، بلکه به تاکتیک هایی برای مبارزه نیازمندند... این گونه شد که کتاب باشگاه مشت زنی فمینیستی به دنیا آمد.