کتاب بچه جاسوس 1

Mac Undercover
(مک، مامور مخفی)
کد کتاب : 20871
مترجم :
شابک : 978-6004624602
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب بچه جاسوس 1 اثر مک بارنت

ملکه ی انگلستان با مک تماس می گیرد و از او می خواهد که جواهرات سلطنتی دزدیده شده را پیدا کرده و به دربار بازگرداند. مک پیشنهاد ملکه را می پذیرد و ملکه نیز امکانات لازم برای پیدا کردن جواهرات را در اختیار او می گذارد.
وقتی مک به لندن می رسد، پس از کمی گشت و گذار در شهر، به محل نگه داری جواهرات سلطنتی می رود و متوجه می شود که در کمال تعجب، همه ی جواهرات به جز یکی از قاشق های دربار سر جایشان هستند. ملکه دلیل اهمیت این قاشق را برای مک توضیح می دهد و بعد امکانات جدیدی در اختیارش می گذارد و او را راهی فرانسه می کند. کمی بعد، مک متوجه می شود که گیم بوردی که در هواپیما گم کرده نیز در واقع به سرقت رفته است. راز این سرقت های پیاپی چیست؟
آیا همان طور که ملکه ی انگلیس معتقد است، این دزدی ها کار رئیس جمهور فرانسه است یا پای افراد دیگری در میان است؟

کتاب بچه جاسوس 1

مک بارنت
مک بارنت نویسنده‌ آمریکایی کتاب کودک، که علاقه‌ خود به کتاب و نویسندگی را مدیون مادرش است، فارغ‌التحصیل کالج پومونا است. او برنده‌ جایزه‌های متعددی برای کتاب‌هایش شده است.مک بارنت برای کتاب «آنابل و جعبه جادویی»، با تصویرگری جان کلاسن نویسنده و تصویرگر کانادایی توانست جوایز ادبی از جمله جایزه‌ بهترین کتاب کودک سال از سوی روزنامه بوستن گلاب را در سال ۲۰۱۲ به‌‌دست آورد، همین‌طور در سال ۲۰۱۳ به‌خاطر این کتاب برنده‌ جایزه&zwn...