کتاب اعجوبه قرن

Romain Gary
(شرح حال رومن گاری)
کد کتاب : 21646
مترجم :
شابک : 978-9647230414
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 350
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1987
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب اعجوبه قرن اثر دومینیک بونا

در کتاب حاضر، نویسنده فرانسوی بونا ما را با وقایع و زندگی شگفت‌آور رومن گاری، یک نام آشنا در دنیای ادب و هنر فرانسه آشنا می‌کند. رومن گاری، به عنوان یک نویسنده، کارگردان، خلبان در جنگ جهانی دوم، و همچنین یک دیپلمات فرانسوی، شخصیتی چند‌گانه بود که در نام‌آوری‌های متعدد به اسم رومن کاتسف شناخته می‌شد. او به دلیل فعالیت‌های سیاسی و نویسندگی خود، بسیاری از آثار را با نام مستعار امیل آژار به جا آورد.

این کتاب نتیجه پژوهش و تحقیقات چهار ساله‌ای است که به بررسی و بیان حقیقت و واقعیت‌های زندگی رومن پرداخته است. رومن کاتسف، که دو بار جایزه ادبی گنکور را به عنوان امیل آژار از آن خود کرد، اثرهای برجسته و نابی در دنیای ادب ایجاد کرد و به عنوان یک نویسنده و هنرمند بی‌نظیر شناخته می‌شود. او با اقدام شگفت‌آوری، خود را از پای درآورد و این اقدام به عنوان خاتمه زندگی او مطرح شد. زیرا به اعتقاد خود، دیگر هیچ کاری برای انجام نداشت!

این متن نه تنها به زندگی یک هنرمند ناب و جذاب پرداخته است بلکه تصاویر واقعیت‌هایی را به تصویر می‌کشد که در تاریخ ادب و هنر فرانسه جاگذار شده‌اند.

کتاب اعجوبه قرن

دومینیک بونا
دومینیک بونا (زاده 29 ژوئیه 1953 در پرپین) نویسنده فرانسوی است.او برنده بیوگرافی 2000 بورس برای زندگینامه و جایزه رنووود سال 1998 را به دست آورد. او منتقد ادبیات برای Le Figaro و Le Journal du dimanche بود.وی در آوریل 2013 به عضویت آکادمی فرانسیسایز انتخاب شد.او دختر آرتور كنته و كولت لاكاشن است.