کتاب آتیلا

The Famous Five and the Missing Cheetah
کد کتاب : 22091
مترجم :
شابک : 978-9642134502
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1972
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب آتیلا اثر کلود ووالیه

تیم پنج نفره و پیلو به ویلای لاگارد رسیدند. پیلو از دوچرخه اش پایین پرید و در حالی که چشمانش از شیطنت برق می زد، گفت: «یه سورپرایز براتون دارم! به محض گذشتن از نرده ها، شوکه می شین. آماده باشین.»
پسر جوان دروازه را باز کرد و از دوستانش خواست که دنبال او بروند. آن ها با کنجکاوی اطاعت کردند. سورپرایز مورد نظر، چه طور چیزی بود؟ ناگهان، آنی فریادی از سر ترس کشید که ناشی از رو به رو شدن با حیوانی وحشی بود.
یک یوزپلنگ سر راه ایستاده بود. پیلو به تیم پنج نفره که حیوان را با حیرت تماشا می کردند، گفت: «نترسین! آتیلا خطرناک نیست! یکی از دوست های بابا که کاوشگره، اون رو از آفریقا با خودش آورده بود و بعد از این که رامش کرد به ما هدیه دادش. نگهبان ویلاست؛ کارش عالی یه. بیا این جا، آتیلا! زود باش، دوست من!»

کتاب آتیلا

کلود ووالیه
كلود وواليه Claude Voilier (9 نوامبر 1917–22 مه 2009) معلم، روزنامه نگار، مترجم فرانسوی بود (به خصوص سریال های محبوب کودکان انگلیسی مانند "سه مأمور تحقیق و دختران دانا به فرانسوی") و یک نویسنده پرکار بود که بیش از 600 داستان کوتاه برای مجلات مختلف فرانسوی، و حدود 400 داستان برای کودکان نوشت. در دنیای انگلیسی زبان، او بیشتر به خاطر ادامه سریال های معروف Enid Blyton The The Famous Five از رمان های ماجراجویی کودکان، معروف است.