کتاب تاج شکسته

Broken Throne
ملکه سرخ (جلد 5)
کد کتاب : 22820
مترجم :
شابک : 978-6001826252
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 368
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب تاج شکسته اثر ویکتوریا اویارد

بار دیگر با رمان «تاج شکسته» به دنیای مرگبار و خیره کننده در مجموعه ملکه سرخ برگردید، یک متن که زیبایی آن همراه شده با قرار گیری در لیست جداول پرفروش از نویسنده ی محبوب و پرفروش نیویرک تایمز؛ طرفداران این مجموعه پرفروش پس از درام (طوفان جنگ) بسیار خوشحال خواهند شد که با شخصیت های محبوب خود دیدار دوباره کنند و به همان اندازه از آشنایی و شنیدن صداهای کاملا جدید به وجد آیند. شجرنامه های خانوادگی جدید، صحنه های نبرد، قلمرو های نو و جزییات منحصر به فرد دیگری را در این رمان شاهد خواهیم بود. این مجموعه خیره کننده یک تجربه مطالعه شگفت انگیز است.

یک پادشاه سرنگون شده به دنبال معنی در دنیایی که به واسطه جنگ دگرگون شده می رود.

یک شاهزاده نقره فام به یک کاپیتان سرخ از یک سرزمین ناشناخته که زندگی اش در آشوب نیز است اعتماد می کند.

برادران کینه جو برای آخرین با یکدیگر درگیر می شوند.

و یک قهرمان که آوایش انقلابی به پا کرد کشف می کند که در کجا می تواند در آرامش به سر برد.

تاج شکسته ترکیبی از 6 رمان مختلف است ، برخی از آنها که قبلا منتشر شده اند و برخی دیگر که فقط با این کتاب در دسترس هستند. این 6 رمان شامل آواز ملکه، زخم های پولادین، جهان پشت سر ، قلب آهنی، آتش آتش و وداع است. همه آنها شخصیت های اصلی مختلفی دارند از جمله کوریان جاکوس ، دیانا فارلی ، آش و لیریسا ، اوانجلین ساموس ، ماره بارو و مون کالور.

کتاب تاج شکسته

ویکتوریا اویارد
ویکتوریا آویارد، نمایشنامه نویس و نویسنده ی داستان های نوجوان و فانتزی اهل آمریکا است. او بیشتر به خاطر رمان فانتزی خود، ملکه ی سرخ شناخته می شود. آویارد در محله ای کوچک به نام لانگ مدو شرقی واقع در ایالت ماساچوست به دنیا آمد. او در سنی بسیار پایین، علاقه ی خود به نوشتن را نشان داد و به گفته ی خود او، از زمانی که به صورت فیزیکی قابلیت نوشتن پیدا کرد، نویسندگی را آغاز نمود.
نکوداشت های کتاب تاج شکسته
There’s no doubt that this one is for the fans.
شکی نیست که این یکی [تاج شکسته] برای طرفداران است.
bookstacked.com

قسمت هایی از کتاب تاج شکسته (لذت متن)