کتاب مشکل زرافه ای

Giraffe Problems
کد کتاب : 22857
مترجم :
شابک : 978-6004624688
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 34
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

گرفتاری های یک زرافه
Giraffe Problems
کد کتاب : 80525
مترجم :
شابک : 978-6226458177
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مشکل زرافه ای اثر جوری جان

گاهی وقت‌ها، ویژگی‌هایی در خودمان را نه تنها نپسندیده، بلکه آنها را به عنوان نقص یا عیب تلقی می‌کنیم، و به دلیل داشتن این ویژگی‌ها، احساس شرم، خجالت یا ناراحتی می‌کنیم. در کتاب تصویری "مشکل زرافه ای"، زرافه با مشکلی مواجه شده است که اصلا دوست ندارد. او تلاش‌هایی می‌کند تا گردن دراز خود را به حالت عادی بیاورد. او حتی کراوات و پاپیون را به دست می‌آورد و آنها را به گردن خود می‌بندد یا خودش را در گودال عمیق پنهان می‌کند یا در پشت بوته‌ها و درختان می ایستد.

اما بدتر از همه این‌ها این است که او به علت این ویژگی، حسودی دیگران را به خود جلب می‌کند. او حتی وقتی سر خود را روی یک تکه سنگ گذاشته است و غمگین است، یک اتفاق غیرمنتظره رخ می‌دهد. این کتاب داستان تصویری جالبی است که با زبان طنز و تصاویر دوست‌داشتنی، جذابیت خاصی دارد. این داستان نه تنها برای کودکان جالب و مهیج است، بلکه برای افراد بزرگتر نیز جذابیت دارد.

این کتاب به تاکید بر ویژگی‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فرد هر فرد، ما را یادآوری می‌کند که هر کدام از ما ویژگی‌های خاصی داریم و با تغییر نگرش‌های خود، می‌توانیم به زندگی شکل جدیدی ببخشیم. این کتاب تاکید می‌کند که تغییر در باورها و نگرش‌ها می‌تواند به تغییرات بزرگتر در زندگی منجر شود. اگر دوست دارید، می‌توانید با ما در میان بگذارید که کدام ویژگی از خود را بیشتر از همه دوست دارید و به آن افتخار می‌کنید؟

کتاب مشکل زرافه ای

جوری جان
جوری جان، نویسنده ی آمریکایی کتاب های کودک است. جان در کالیفرنیا به دنیا آمد. او در زمره ی پرفروش ترین نویسندگان نیویورک تایمز قرار دارد و جوایز ادبی معتبری در کارنامه ی او دیده می شود.
نکوداشت های کتاب مشکل زرافه ای
This is one of my favorite picture books so far this year.
این یکی از کتاب های مصور مورد علاقه من تا اینجای سال است.
Cracking the Cover

Another hilarious story of personal insecurities from Jory John. Definitely a laugh-out-loud read with a nice lesson about appreciating what you have, with fabulous illustrations from Lane Smith.
داستان خنده دار دیگری از ناامنی های شخصی از جوری جان. کتابی خواندنی و بامزه در مورد قدردانی از آنچه دارید، با تصاویر افسانه ای از لین اسمیت.
IndieNext

قسمت هایی از کتاب مشکل زرافه ای (لذت متن)
مامانم همیشه می گفت من باید به گردنم افتخار کنم. می گفت حیوانات دیگر خیلی دوست دارند گردنی مثل من داشته باشند. آره، حتما! مامان ببخشیدها، ولی هیچکس این گردن را نمی خواهد. گردنم از آن گردن هاست که فقط یک مامان می تواند قربان صدقه اش برود. به خاطر این گردن مجبورم خودم را آنقدر قایم کنم تا خورشید غروب کند.