کتاب دختر آیرون هند

Ironhand's Daughter
شاهدخت شاهین - جلد اول
کد کتاب : 24095
مترجم :
شابک : 978-6001826221
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 392
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دختر آیرون هند اثر دیوید گمل

دختر «آیرون هند» اولین کتاب از ملکه هاوک- حماسه ای بزرگ در ژانر فانتزی قرمانانه است.گویا جهان در آن تغییر شکل داده است.قبایل کوهستانی استقلال خود را در جنگ خونین کولدون مور توسط ارتش اوتلندرها از دست داده اند و بهترین جنگجویان آن ها را به قتل رسانده و روحیه آزادگی آنها را ستانده اند. کوهستانی ها اکنون مردمانی شکست خورده هستند که توسط حاکمی جبار اداره می شوند. از طیف پادشاهان تنها یک دختر نوجوان باقی مانده که خون آن ها در رگ هایش در جریان است.او با الفاظی چون پرنسس، فاحشه و مو نقره ای شناخته می شود.دختر نوجوان درنده خو و خیره سری که هیچ چیز به جز حفظ دغدغه هایش برایش مهم نیستکه در نهایت اتفاقی سرنوشت ساز او را به سوی طغیان می کشاند. افرادی که از امور آینده خبر می دهند؛ فالگیر ها و عارفان نوید آمدن یک رهبر از شمال را می دهند.رهبری با ماهیت سخت و محکم و توانا از کوهستان سلطنتی. این مقدمه ای است از داستانی هیجان انگیز و پرماجرا که دیوید آندرو گمل، نویسنده مشهور بریتانیایی در کتاب «آیرون هند» آن را شرح می دهد. این کتاب توسط ژاله فراهانی به فارسی برگردانده شده و به دست انتشارات کتابسرای تندیس تکثیر گشته است.

کتاب دختر آیرون هند

دیوید گمل
دیوید اندرو گِمِل (David Gemmell) (زادهٔ اول اوت ۱۹۴۸) نویسندهٔ مشهور بریتانیایی کتابهای قهرمان محور بود. درحالی که در دوران جوانی به روزنامه‌نگاری مشغول بود در سال ۱۹۸۴ اولین رمان رسمی خود با عنوان «اسطوره» را منتشر کرد. بعد از آن زمان بین سال‌های ۱۹۸۴ تا ۲۰۰۶ بیش از سی رمان نوشت که بیشتر آن‌ها حماسی و فانتزی بودند. کتابهای او با فروش بیش از یک میلیون نسخه همچنان در سراسر دنیا به فروش می‌رسند.مادرش او را که در غرب لندن و در محله‌ای فقیرنشین متولد شده بود ...
نکوداشت های کتاب دختر آیرون هند
For anyone who appreciates superior heroic fantasy, David Gemmell’s offerings are mandatory.
برای هرکس که زیبایی داستان های حماسی ابر قهرمانانه با تم فانتزی را درک کرده باشد، [خواندن آثار] دیوید گمبل یک الزام است.
Time Out London

[Gemmell] does high adventure as it ought to be done
گمبل همان ماجراجویی سطح بالا را که بایستی انجام دهد انجام می دهد.
GREG KEYES, author of The Charnel Prince

قسمت هایی از کتاب دختر آیرون هند (لذت متن)