کتاب ارباب کمان نقره ای

Lord of the Silver Bow
کد کتاب : 38239
مترجم :
شابک : 978-6001820595
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 592
سال انتشار شمسی : 1391
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ارباب کمان نقره ای اثر دیوید گمل

ارباب کمان نقره ای که نام اصلی آن «lord of the silver bow» است جلد اول از سه گانه ی تروای دیوید گمل است. این کتاب اولین بار سال 2005 منتشر شد. جلدهای بعدی این مجموعه «shield of thunder» و «fall of kings» نام دارد.
در داستان ارباب کمان نقره ای، سرنوشت تروآ در دستان سه نفر است.
اولی مردی مشهور است که او را ارباب کمان نقره ای می نامند. او شاهزاده آئنئاس(aeneas)، هلیکئون است، یک جنگجوی جسور و قوی که دشمنانش از او متنفرند. درون او تاریکی ای وجود دارد که پس از بیدار شدن خاموش نخواهد شد.
دومی آرگوریوس است که مبارزی بی همتاست. او مانند همه ی مبارزان شبیه خودش برای تسخیر و کشتن می جنگد. آگاممنون او را برای دفاع از تروآ فرستاده است و او دشمن قسم خورده ی هلیکئون است.
کاهنه آندروماک زنی است که برخلاف میل خودش نامزد هکتور شاهزاده ی تروآ شده. او زنی با مهارت های جنگی زیاد است که از سنت ها بغض و کینه ی شدیدی در دل دارد. او قسم خورده هر طور که می خواهد زندگی کند.
همه چیز به این سه نفر بستگی دارد و عشق و نفرت میان آن هاست که آتشی عجیب را شعله ور خواهد کرد.
این کتاب جذاب با استقبال زیادی از سوی مخاطبان مواجه شده و تاکنون به چند زبان مختلف برگردانده شده است.

کتاب ارباب کمان نقره ای

دیوید گمل
دیوید اندرو گِمِل (David Gemmell) (زادهٔ اول اوت ۱۹۴۸) نویسندهٔ مشهور بریتانیایی کتابهای قهرمان محور بود. درحالی که در دوران جوانی به روزنامه‌نگاری مشغول بود در سال ۱۹۸۴ اولین رمان رسمی خود با عنوان «اسطوره» را منتشر کرد. بعد از آن زمان بین سال‌های ۱۹۸۴ تا ۲۰۰۶ بیش از سی رمان نوشت که بیشتر آن‌ها حماسی و فانتزی بودند. کتابهای او با فروش بیش از یک میلیون نسخه همچنان در سراسر دنیا به فروش می‌رسند.مادرش او را که در غرب لندن و در محله‌ای فقیرنشین متولد شده بود ...