کتاب براش وقت بذار

Take Your Time
دانش پرهیز از شتابزدگی
کد کتاب : 24098
مترجم :
شابک : 978-6001826122
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب براش وقت بذار اثر ایکنات ایسواران


ایسواران از طریق داستان ها ، بینش ها و توصیه های گام به گام به ما نشان می دهد که چگونه ذهن خود را آرام کنیم.
وقتی ذهن ما آرام و بی شتاب است ، ما صبور ، مهربان و متمرکز هستیم و می توانیم آماده برای عکس العمل نشان دادن به چیزهایی که واقعا در یک روز شلوغ و طولانی مهم است باشیم . راز این کار این است که به ذهنمان آموزش دهیم تا با ثبات کار کند و و تنها روی یک نقطه متمرکز باشد ، حتی اگر با کارهای زیادی روبرو هستیم.
ایسواران، بیش از چهل سال ، تدریس مراقبه و دانش پرهیز از شتاب زدگی را انجام می داد. همانطور که این کتاب را می خوانیم ، خودمان را موقعیت هایی می بینیم که ممکن است بی تاب یا ناراحت شویم - ایستادن در صف ، برخورد با همکاران دشوار ، خرید با کودکانی که قلق و رفتارهای خاص خود را دارند - اما وقتی که که ایسواران با هر رویدادی ارتباط برقرار می کند ، ما آن را از منظر یک ذهن بی شتاب می بینیم . و ما راههای کوچکی برای تغییر در نحوه ی عکس العمل خود ، باز کردن درها بسوی روابط غنی و دوست داشتنی ، کار خلاقانه و زایا و احساس آرامشی که می تواند زندگی ما را تحت تأثیر قرار دهد پیدا می کنیم.

کتاب براش وقت بذار

ایکنات ایسواران
ایکنات ایشواران (به انگلیسی: Eknath Easwaran) هنگامی که در سال ۱۹۵۹ وارد ایالات متحده آمریکا شد یک نویسنده و یک پروفسور موفق ادبیات انگلیسی بود. در سال ۱۹۶۱ مرکز مدی تیشن کوه آبی را در برکلی بنیان نهاد. همان‌طور که خودش می‌گوید، مرکزی برای حرکت (از آموزش برای مدرک به آموزش برای زندگی). او شاید نخستین درس واحد نظری و اولین مدی تیشن را که در یک دانشگاه رسمی در غرب، در دانشگاه برکلی کالیفرنیا، ارائه می‌شد، آموزش می‌داد.ایشواران نویسنده بیش از ۲۰ عنوان کتاب است که به ۱۸ زبان ت...
نکوداشت های کتاب براش وقت بذار
I have long found the writings of Eknath Easwaran to be models of clarity, simplicity and practicality. Take Your Time gives very straightforward advice for remaining centered in a frantic world. I recommend it.
من مدت هاست که نوشته های اکنات ایسواران را الگویی از وضوح، سادگی و کاربرد می دانم. کتاب براش وقت بذار توصیه های روبه جلویی برای دوام آوردن در این دنیای ناامید کننده ارائه می کند. آن را توصیه می کنم.
Andrew Weil, MD

This beautiful little book captures the very essence of what our frantic, stressful lives could become if we would simply take the time to slow down. Eknath Easwaran once again offers simple words of wisdom for a complicated world.
این کتاب زیبای کوچک زیبا نشان می دهد که زندگی ناامید کننده و استرس زای ما می تواند جوری دیگری باشد اگر سرعتمان را کم کنیم.اکنات ایسواران بار دیگر خردی ساده برای زندگی در دنیای پیچیده ارائه می دهد.
Dr. Stephen R. Covey

قسمت هایی از کتاب براش وقت بذار (لذت متن)