کتاب در هوای اشراق

Everyday Osho
365 مدی تیشن روزانه
  • 15 % تخفیف
    120,000 | 102,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: آوند دانش آوند دانش
    نویسنده:
کد کتاب : 29083
مترجم :

شابک : 978-9647114165
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 365
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب در هوای اشراق اثر اشو

بیش از سی سال ، بینش اوشو جویندگان معنوی را به وجد آورده و به چالش کشیده است. اوشو هر روز نمایانگر ذات این بینش هاست و درکی است که طیف گسترده ای از سنت های معنوی و فلسفی - با مشارکت های علم و روانشناسی مدرن - را ترکیب می کند.
این حجم الهام بخش ، با زندگی کامل در اینجا و اکنون ، گزینه های روزمره را به خوانندگان ارائه می دهد و تفکرات کلیشه ای را به چالش می کشد تا روشی جدید از وجود را که بدن ، ذهن و روح را تلفیق می کند عرضه کند.

تعالیم اوشو از تقسیم بندی سرپیچی می کند و همه چیز را از جستجوی معنای فردی گرفته تا فوری ترین مسائل اجتماعی و سیاسی جامعه امروز در بر می گیرد. قلاب های او نوشته نشده اند اما از ضبط صدا و فیلم مکالمه های غیرمترقبه ای است که در پاسخ به سوالات بازدیدکنندگان در طی سی و پنج سال انجام شده است. اوشیو توسط ساندی تایمز در لندن به عنوان یکی از "1000 سازنده قرن بیستم" معرفی شده است.
اوشو درباره کار خود گفته است که او در ایجاد شرایط برای تولد نوع جدیدی از انسان کمک می کند. او اغلب این انسان جدید را "زوربا بودا" توصیف کرده است که قادر به لذت بردن از لذت های زمینی یک زوربا یونانی و آرامش خاموش یک گوتاما بودا است. مانند یک رشته در همه جنبه های کار ، دوربینی است که هم خرد بی انتهای آخرین و بالاترین پتانسیل علم و فناوری غرب را در بر می گیرد.

اوشو همچنین با سهم انقلابی خود در علم تحول درونی ، با رویکردی در مراقبه که سرعت شتابان زندگی معاصر را تأیید می کند ، شناخته شده است. "مدیتیشن های فعال" منحصر به فرد وی برای آزاد سازی استرس های انباشته شده در بدن و ذهن طراحی شده است ، و به راحتی می توان حالت مراقبه بدون فکر و آرام را تجربه کرد.

کتاب در هوای اشراق

اشو
راجنیش چاندرا موهان جین (زادهٔ ۱۱ دسامبر ۱۹۳۱ – درگذشتهٔ ۱۹ ژانویه ۱۹۹۰) شناخته شده به آچاریا راجنیش و باگوان شری راجنیش و تازه‌تر اُشو؛ عارف، فیلسوف، گورو، استاد دانشگاه هندی، و رهبر جنبش راجنیش بود که در مدت زندگی خود به‌عنوان یک عارف بحث‌برانگیز و رهبر جنبشی جدید مورد توجه قرار گرفت. اشو همواره بر ارزش مراقبه، ذهن آگاهی، عشق، جشن، شهامت، خلاقیت و شادی باکیفیت تأکید می‌کرد که باور داشت به سبب سیستم‌های اعتقادی، باورهای مذهبی و جامعه‌پذیری سرکوب شده‌ا...