کتاب قدرت در طوفان

Strength in the Storm
کد کتاب : 19730
مترجم :
شابک : 978-6001825941
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 265
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب قدرت در طوفان اثر ایکنات ایسواران

با یادگیری تثبیت ذهن، تعادل، آرامش و حتی خرد را بیابید.

استرس و اضطراب بر بسیاری از ما تأثیر می گذارد زیرا با فشارهای کاری، نگرانی های مالی، روابط تیره و تار و این احساس آزاردهنده که زندگی ممکن است از کنترل ما خارج شود، دست و پنجه نرم می کنیم. اما یک ذهن واقعا آرام می تواند هر طوفانی را پشت سر بگذارد.

اکنات اسواران، معلم محترم مدیتیشن، انبوهی از بینش‌ها، داستان‌های واقعی و پیشنهادات عملی را ارائه می‌کند تا به ما کمک کند دفعه بعد که با عوامل استرس‌زا مواجه می‌شویم، کاری موفق‌تر را امتحان کنیم. او توضیح می دهد که چگونه از یک مانترام (یا مانترا) برای آرام کردن ذهن استفاده کنید. او توضیح می‌دهد که چگونه سرعت خود را کم کنیم و در زمان حال بمانیم، خلاقیت و تمرکز را بهبود بخشیم، اضطراب‌ها و رنجش‌ها را از خود دور کنیم، روابط خود را تقویت کنیم، و در هنگام مواجهه با درگیری‌ها مهربان و قوی بمانیم و از اطرافیانمان حمایت کنیم.

ایسواران (1910-1999) بایگانی غنی با هزاران گفتگوی ضبط شده و همچنین کارهایی که در دست انجام است به سرپرستی همسر و ویراستارش، کریستین اسواران، به جای گذاشت. Strength in the Storm از مقالات او و سایر مطالب منتشرنشده قبلی استخراج شده است. هر فصل شامل:
* مقدمه ای، ارائه ایده های جاودانه Easwaran در پرتو چالش های امروز
* مقاله ایسواران که قسمت اصلی هر فصل است
* یک بخش کتاب کار برای کمک به استفاده بیشتر از هر مقاله.

ما یاد می گیریم که از طریق تمرین ذهن را آرام کنیم - هیچ جادویی در مورد آن وجود ندارد. ما نمی‌توانیم آنچه را که زندگی به سمت ما می‌زند کنترل کنیم، اما می‌توانیم یاد بگیریم به شجاعت، صبر و شفقت مورد نیازمان برای سوار شدن بر امواج زندگی دقیقه به دقیقه و روز به روز دسترسی داشته باشیم.

کتاب قدرت در طوفان

ایکنات ایسواران
ایکنات ایشواران (به انگلیسی: Eknath Easwaran) هنگامی که در سال ۱۹۵۹ وارد ایالات متحده آمریکا شد یک نویسنده و یک پروفسور موفق ادبیات انگلیسی بود. در سال ۱۹۶۱ مرکز مدی تیشن کوه آبی را در برکلی بنیان نهاد. همان‌طور که خودش می‌گوید، مرکزی برای حرکت (از آموزش برای مدرک به آموزش برای زندگی). او شاید نخستین درس واحد نظری و اولین مدی تیشن را که در یک دانشگاه رسمی در غرب، در دانشگاه برکلی کالیفرنیا، ارائه می‌شد، آموزش می‌داد.ایشواران نویسنده بیش از ۲۰ عنوان کتاب است که به ۱۸ زبان ت...