کتاب داروی بزی را کی می برد؟

Dariy-ye Bozi Ra Ki Mibarad?
(سطح 2: کلاس اولی، کتاب اولی 8)
کد کتاب : 24451
شابک : 978-6003538344
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب داروی بزی را کی می برد؟ اثر معصومه یزدانی

"داروی بزی را کی می برد؟" به قلم "معصومه یزدانی" و تصویرگری "مهدیه صفائی نیا" کتابی است که به همت انتشارات افق و بخش کتاب های کودک آن تحت عنوان کتاب های فندق در سی و شش صفحه به انتشار رسیده است. این اثر که متعلق به مجموعه کتاب های "کلاس اولی، کتاب اولی" است، در راستای کمک به نوگلان این مرز و بوم برای درک بهتر الفبای فارسی طراحی و تدوین شده است.
در سطح دوم از این دسته کتاب ها که برای نوسوادان کلاس اول دبستان نوشته شده، آن دسته از دانش آموزانی که درس های شش تا ده کتاب فارسی اول دبستان را پشت سر گذاشته اند می توانند برای تثبیت دروس یاد گرفته شده و تقویت مهارت خواندن به کتاب های این مجموعه از جمله "داروی بزی را کی می برد؟" از "معصومه یزدانی" رجوع کنند.
نکته ی مثبت دیگری که باید از این کتاب ها مورد توجه والدین و مربیان قرار بگیرد، نقاشی های خیره کننده و جذاب آن است که "مهدیه صفائی نیا" آن ها را خلق کرده و بر جذابیت کتاب "داروی بزی را کی می برد؟" افزوده است. تصاویر رنگی و متنوع کتاب، متناسب با گروه سنی، سبب می شود که کودک هم توجه بیشتری به داستان ها داشته باشد و هم با شوق و انگیزه ی بیشتری اقدام به خواندن کتاب کند. این کتاب به فرزند دلبند شما کمک خواهد کرد تا یکی از لذت بخش ترین تجربیات زندگی هر انسان، یعنی کتاب خواندن را، از همان ابتدا همراه با آموزش الفبا در مدرسه بیاموزد و بتواند زودتر به مطالعه ی مستقل داستان های مختلف مشغول شده و غرق زیباهای دنیای ادبیات شود!

کتاب داروی بزی را کی می برد؟

معصومه یزدانی
معصومه یزدانی – متولد 1355، کارشناس ادبیات فارسی، نویسنده و روزنامه‌نگار، دبیر تحریریه‌ی نشریه‌ی کوله‌پشتی، ضمیمه‌ی روزنامه‌ی شهروند است.سی و دو سه سال پیش، یک اتاق پرنور، یک بابای زیرپوش آبی و یک دختر موفرفری پنج شش ساله که دو طرف یک کاغذ سفید روی شکم دراز کشیده‌اند و یکی یک خودکار هم دست‌شان است. بابای زیر پوش آبی به دختر موفرفری الفبا یاد می‌دهد و از همان روز الفبا می‌شود اولین جوانه‌ی آرزو توی دل دختر موفرفری. دختر موفرفری من بو...
قسمت هایی از کتاب داروی بزی را کی می برد؟ (لذت متن)
یک روز پاییزی آسمان پر از ابر بود. بزی گندم انبار می کرد که باران بارید. او در باران، تند تند کار می کرد.