کتاب من ماه هستم

Moon! Earth's Best Friend
بهترین دوست زمین
کد کتاب : 24812
مترجم :
شابک : 978-6004628518
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 24
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب من ماه هستم اثر استیسی مک آنلتی

من ماه هستم توسط استیسی مک آنولتی نوشته شده و توسط استیو لوئیس تصویرگری شده است. ، من ماه هستم یک کتاب مصور است که در مورد تاریخ و شکل گیری ماه - از زبان خود ماه توضیح می دهد.
با ماه ملاقات کنید. او چیزی بیشتر از یک سنگ است - او سنگ زمین است ، بهترین دوست او که همیشه می تواند روی آن حساب کند. ماه هرگز روی خود را از دوستش بر نمیگرداند (به معنای واقعی کلمه: او همیشه با همان سمت با زمین روبرو است!). این دو برای همیشه به هم می چسبند. استیسی مک آنولتی با طنز و جذابیتی بارز ، صدای ماه را در این بیوگرافی دنبال می کند و از زبان او سخن می گوید. این کتاب غنی از واقعیت های کودک پسند و زیبایی است که توسط تصویرپردازی استیو لوئیس زنده شده است.
Booklist در مورد این کتاب نوشته است:
کتابی بی نقص برای کودکان- و بزرگسالان- کسانی که سوالاتی درباره ی جهان عظیم دارند.

کتاب من ماه هستم

استیسی مک آنلتی
استیسی مک آنلتی نویسنده کتاب کودک است، که قبلاً مهندس مکانیک بود، همچنین واجد شرایط به عنوان دیرینه شناس (واقعاً واقعی نیست)، خبرنگار نمایشروزانه (چرا نه) و مربی گرین بی بی پاکر (کاملا!) است. او دریافت کننده افتخار نوشتن نویسنده جدید Ezra Jack Keats 2017 است که توسط جولیا سارکون-روچ نشان داده شده است. کتابهای تصویری دیگر او شامل Earth! 4.54 میلیارد سال اول من، نشان داده شده توسط دیوید لیچفیلد؛ شجاع و زیبا، هر دو توسط جوآن لو-وریتوف نشان داده شده است. آقای Fuzzbuster می داند که مورد علاقه اوست...