کتاب خواندن در توالت

Lire aux cabinets
کد کتاب : 24938
مترجم :
شابک : 978-6002783738
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 72
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1952
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب خواندن در توالت اثر هنری میلر

"در این کتاب، هنری میلر با طنزی زیرکانه و رویکرد جدی، عقیدۀ خود درباره‌ی مطالعه و کتاب‌ها که در طول زندگی‌اش خوانده، را به مخاطبان شرح می‌دهد. او انتخاب عنوان "خواندن در توالت" برای کتاب خود توجیه می‌کند و درباره تصمیم به انتخاب این عنوان توضیح می‌دهد. همچنین از اینکه چرا به عنوان عنوان کتاب خود انتخاب کرده است صحبت می‌کند.

در داستان اول کتاب با نام "آن‌ها زنده بودند و با من حرف می‌زدند"، هنری میلر درباره کتاب‌های مورد علاقه‌اش و تأثیرات آن‌ها بر خودش صحبت می‌کند. او در این بخش به توصیف کتاب‌هایی می‌پردازد که مخاطب را به سوی خود جذب می‌کنند و تاثیرگذار بوده‌اند.

در داستان دوم با نام "خواندن در توالت"، میلر درباره عادت‌های مطالعاتی خود صحبت می‌کند و تجربیات خواندن کتاب‌ها در محیط توالت را به اشتراک می‌گذارد. او این موضوع را از چند زاویه مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد و تأثیر خواندن کتاب‌ها در این محیط عجیب را مورد بحث قرار می‌دهد.

با این کتاب، شما می‌توانید بیشتر در مورد هنری میلر، علایق او و تجربیات مطالعاتی او درک کنید و با روحیه طنزآمیز او آشنا شوید."

کتاب خواندن در توالت

هنری میلر
هنری ولنتاین میلر، زاده ی 26 دسامبر 1891 و درگذشته ی 7 ژوئن 1980، نویسنده ی آمریکایی بود که دوران شکوفایی خود را در پاریس گذراند.او در منهتن نیویورک، چشم به جهان گشود و پدرش، خیاط بود. خانواده اش در سال 1900 به منطقه ی بوشویک در بروکلین نقل مکان کردند. میلر پس از اتمام سال های اولیه ی تحصیل، به دبیرستانی در ویلیامزبورگ رفت. او در جوانی، فعالیت هایی در حزب سوسیالیست آمریکا داشت.میلر به شکستن قالب های ادبی متعارف شهرت داشت و در رمان هایش، شخصیت پردازی، نقدهای اجتماعی، تفکرات فلسفی و عرفان را با...