کتاب آموزش گفتار

L'Education de la parole
ب‍رای م‍س‍ل‍ط ب‍ودن ، ج‍ال‍ب ب‍ودن ، ت‍وان‍ا ب‍ودن ، ج‍ذب و م‍ت‍ق‍اع‍د ک‍ردن م‍خ‍اطب
  • 15 % تخفیف
    75,000 | 63,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: ققنوس ققنوس
    نویسنده:
کد کتاب : 24969
مترجم :
شابک : 978-9643111328
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 127
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1993
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 18
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب آموزش گفتار اثر پل ژاگو

در صفحات این کتاب، تلاش شده تا به همه‌ی افرادی که علاقه دارند گفتار خود را به یک روش ساده و روان ارائه دهند، نکات مهمی در زمینه‌ی بیان و ارتباط با دیگران آموزش داده شود. زیرا بسیاری از افراد حتی در برآوردن نیازهای روزمره و در مواجهه با مسائل زندگی، به یک تبادل گفتاری ساده و روان نیازمندند که برخی از افراد از آن بی‌اطلاع یا مهارت کافی در آن ندارند.

این کتاب یک منبع آموزشی جامع است که برای افراد علاقمند به توانایی‌های گفتاری مانند مسلط شدن به هنر برقراری ارتباط، جلب توجه مخاطبین، انتقال ایده‌ها و تأثیرگذاری بر دیگران تدوین شده است. دروس و مباحث این کتاب از ساده‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌ها برای تقویت و بهبود مهارت‌های گفتاری استفاده می‌کنند تا افراد را در توانایی‌های مرتبط با ارتباطات انسانی و ارتباطات موثر تقویت کنند.

این کتاب به زبانی ساده و قابل درک توضیحات را ارائه داده و توسط "نیلوفر خوانساری" ترجمه و در سال ۱۳۷۷ توسط انتشارات ققنوس منتشر شده است. اگر علاقه‌مند به بهبود مهارت‌های گفتاری خود هستید، این کتاب یک منبع مناسب برای شما خواهد بود.

کتاب آموزش گفتار

پل ژاگو
پاول کلنت جگووت در هفدهم ژوئیه سال 1889 در فرانسه متولد شد و در 24 ژانویه سال 1962 درگذشت. او اکتشافگر و نویسنده آثاری است که وقف توسعه شخصی ، بهداشت ، باطن ، روانشناسی کاربردی ، هیپنوتیزم و همچنین اکتشاف و بهره برداری از پتانسیل متافیزیک انسان است. در سنت نویسندگان آمریکایی مانند جوزف مورفی ، پرنتیس ملفورد و ویلیام واکر اتکینسون ، وی مانند امیل کوئه ، به عنوان یکی از پیشروهای فرانسوی "تفکر مثبت" در نظر گرفته می شود.