کتاب غلبه بر کمرویی

Timidity defeated: a practical method to acquire confidence, self-confidence and self-confidence ...
م‍طم‍ئ‍ن ، اس‍ت‍وار و پ‍رج‍رئ‍ت ش‍وی‍د و اع‍ت‍م‍اد ب‍ه ن‍ف‍س پ‍ی‍دا ک‍ن‍ی‍د
  • 15 % تخفیف
    70,000 | 59,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: ققنوس ققنوس
    نویسنده:
کد کتاب : 9583
مترجم :
شابک : 978-9643111199
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1960
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 16
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب غلبه بر کمرویی اثر پل ژاگو

کمرویی حالتی است که فرد در آن دست و پای خود را گم می کند و در صحبت کردن با مشکل مواجه می شود. عملکرد این فرد ضعیف شده و در بیان و ابراز خواسته های خود با مشکل روبرو می شود.
کمرویی بیشتر در بچه ها دیده می شود که با گذر زمان از بین می رود اما اگر در بزرگسالی همچنان با کمرویی دست به گریبان هستید باید برای درمان آن چاره ای بیندیشید.
کمرویی طیف گسترده ای دارد و ما در افراد مختلف از کمرویی خفیف تا کمرویی شدید را شاهد هستیم. کمرویی خفیف ممکن است که چندان در زندگی تاثیرگذار نباشد؛ اما کمرویی شدید تمامی ابعاد زندگی فرد و حتی سلامت روح و روان او را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
افرادی که با کمرویی شدید مواجه هستند، ممکن است تا مرز افسردگی و اضطراب نیز بروند و احتمال ابتلای این افراد به اختلال شخصیت اسکیزوئید وجود دارد.
هدف از تالیف کتاب حاضر این است که به کمروها نشان دهیم چه باید بکنند تا علل متعدد این نارسایی را از میان بردارند و بتوانند در برابر هر کس و در هر شرایطی صاحب خصوصیاتی شوند که نشانه اعتماد به نفس، خونسردی و خویشتنداریشان باشد. کمروها تاکنون به اندازه کافی از تنگناها و ناتوانیهایی که آنها را عذاب می دهد رنج کشیده اند، بنابراین، به نظر من توصیف آن بیهوده است و در اینجا صرفا به آنچه از لحاظ عملی و کاربردی برای کمروها اهمیت دارد، می پردازم. ..

کتاب غلبه بر کمرویی

پل ژاگو
پاول کلنت جگووت در هفدهم ژوئیه سال 1889 در فرانسه متولد شد و در 24 ژانویه سال 1962 درگذشت. او اکتشافگر و نویسنده آثاری است که وقف توسعه شخصی ، بهداشت ، باطن ، روانشناسی کاربردی ، هیپنوتیزم و همچنین اکتشاف و بهره برداری از پتانسیل متافیزیک انسان است. در سنت نویسندگان آمریکایی مانند جوزف مورفی ، پرنتیس ملفورد و ویلیام واکر اتکینسون ، وی مانند امیل کوئه ، به عنوان یکی از پیشروهای فرانسوی "تفکر مثبت" در نظر گرفته می شود.