کتاب مانیتیسم شخصی

How to Develop Your Personal Magnetism
چ‍گ‍ون‍ه ن‍ف‍وذ و ن‍ی‍روی ن‍ام‍رئ‍ی خ‍ود را اف‍زای‍ش ده‍ی‍م و از آن ب‍ه‍ره ب‍ب‍ری‍م
  • 15 % تخفیف
    120,000 | 102,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: ققنوس ققنوس
    نویسنده:
کد کتاب : 25108
مترجم : سهیلا زمانی
شابک : 978-9643112233
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1989
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب مانیتیسم شخصی اثر پل ژاگو


پل ژاگو معتقد است که تأثیر ذهنی بر دیگران از طریق نیرویی نامرئی انجام می شود. این نیرو به قدری قدرتمند است که می تواند تاثیرات عجیبی بر زندگی افراد بگذارد. هر کس نحوه استفاده از آن را بداند، می تواند از آن در راه های مثبت و منفی استفاده کند و بر رویدادها و افراد اطراف خود کنترل داشته باشد. این نیروی قدرتمند «مانیتیسم» یا «مغناطیس» نامیده می شود.
این نیرو در طول تاریخ همواره موافقان و مخالفان خود را داشته است. بر اساس اعتقاد برخی افراد، منشورگرایی در واقع ایمان و اعتقاد قلبی هر فرد است. اما برخی دیگر فکر می کنند که چنین چیزی اصلا صحت ندارد. اما به طور کلی همه انسان ها با هر اعتقادی معتقدند که نیروی یا انرژی فوق العاده ای از همه انسان ها ساطع می شود.
این کتاب به شما کمک می کند تا این نیرو را بشناسید و پس از شناخت آن می توانید انرژی های سرگردان اطراف خود را شناسایی کرده و با انرژی درونی خود هماهنگ کنید. از دیگر فواید افزایش قدرت منیزیم می توان به ایجاد قدرت در بدن انسان اشاره کرد. از طریق آن می توانید فردی قوی و با ثبات شوید. کسی که هیچ شرایطی نمی تواند او را زمین بزند.

کتاب مانیتیسم شخصی

پل ژاگو
پاول کلنت جگووت در هفدهم ژوئیه سال 1889 در فرانسه متولد شد و در 24 ژانویه سال 1962 درگذشت. او اکتشافگر و نویسنده آثاری است که وقف توسعه شخصی ، بهداشت ، باطن ، روانشناسی کاربردی ، هیپنوتیزم و همچنین اکتشاف و بهره برداری از پتانسیل متافیزیک انسان است. در سنت نویسندگان آمریکایی مانند جوزف مورفی ، پرنتیس ملفورد و ویلیام واکر اتکینسون ، وی مانند امیل کوئه ، به عنوان یکی از پیشروهای فرانسوی "تفکر مثبت" در نظر گرفته می شود.
قسمت هایی از کتاب مانیتیسم شخصی (لذت متن)
عادت به اداره و راهنمایی نفوذ نامرئی به طور آگاهانه، به مراتب مهم تر از افزایش قدرت و نیروی پتانسیل آن است. میزان این نفوذ نامرئی هرقدر که باشد، برای به دست آوردن برخی از نتایج جالب و دلخواه شما کافی است. برای اینکه بتوانید این نفوذ را مطابق میل و ارادهٔ خود راهنمایی کنید، قبل از هر چیز باید بتوانید قدرت اراده و حکومت بر اندیشه های خود را کسب کنید. آیا تابه حال هیچ اندیشیده اید که منبع افکار شما چیست؟