کتاب سرزمین پدری

Benvenuto Heisst Willkommen
کد کتاب : 25384
مترجم :
شابک : 978-6003531253
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1973
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سرزمین پدری اثر هانس گئورگ نواک

کتاب "سرزمین پدری" نوشته‌ی هانس گئورگ نواک، داستانی جذاب از ادبیات غنی و پربار آلمان است. این کتاب ماجرای پسری ایتالیایی را روایت می‌کند که به امید بهبود شرایط زندگی خود، از وطن خود به کشور آلمان مهاجرت می‌کند. اما او غافل از آن است که سرزمین مقصدش برخلاف انتظاراتش، پر از موقعیت‌های خطیر و دشوار است.

پس از انتشار در سال 1973، این اثر برنده‌ی جایزه‌ی ادبیات نوجوان آلمان شد. در آغاز، پسر ایتالیایی بزرگ‌رویی را از خود نشان می‌دهد و به آلمان مهاجرت کرده است تا آرزوهای بزرگش را به واقعیت بپیوندد. او به دنبال کار کردن، پس انداز کردن و بازگشت به ایتالیا و شروع زندگی دوباره با ثروت و خوشبختی است. پدر بن ونوتو نیز در آلمان آرزویی دارد؛ ساختن یک هتل در روستای محل تولدش در ایتالیا. اما هزینه‌های سنگین زندگی در آلمان به طور پیوسته، این آرزو را ضعیف‌تر و کم‌رنگ‌تر می‌کند و سرانجام بن ونوتو تنها کسی است که به آرزوی پدر فکر می‌کند.

حالا، چالش او آغاز می‌شود و ما باید ببینیم که آیا او می‌تواند به آرزوی پدرش دست یابد یا خیر.

کتاب سرزمین پدری

هانس گئورگ نواک
هانس-گئورگ نواک (زاده 12 فوریه 1926 در بورگ (در نزدیکی مگدبورگ) ، † 15 نوامبر 2005 در وورزبورگ) نویسنده، مترجم و ناشر کتاب، کتاب کودک و نوجوان آلمانی بود.هانس-گئورگ نواک در 12 فوریه سال 1926 در بورگ در نزدیکی مگدبورگ متولد شد. در دوره رایش سوم، او - تقریباً در تمام دوران نوجوانان پسر در آن زمان - در جوانان هیتلر حضور داشت. او یک سرباز بود و از سال 1944 تا 1947 به عنوان اسیر جنگ در معدن ذغال سنگ بلژیک کار می کرد. از سال 1948 تا 1953 دبیر YMCA در بروکسل بود و پس از آن در یک اردوگاه بین ا...