کتاب کلیات علم اقتصاد

Principles of Economics
کد کتاب : 25635
مترجم :
شابک : 978-9641852605
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 952
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 15
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

مبانی اقتصاد
Principles of Economics
کد کتاب : 93183
مترجم :
شابک : 978-9647652933
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 338
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب کلیات علم اقتصاد اثر گریگوری منکیو

اکنون خوانندگان می توانند با کمک مشهورترین کتاب مقدماتی اقتصاد که به صورت گسترده در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد، به دانش قابل قبولی در "کلیات علم اقتصاد" برسند.
"کلیات علم اقتصاد" به قلم "گریگوری منکیو" با نگارشی شفاف و گیرا تنها بر مطالبی تاکید کرده که بیشترین جذابیت درباره ی علم اقتصاد را برای خوانندگان دارد؛ علی الخصوص اگر برای نخستین بار در حال مطالعه ی علم اقتصاد باشند. "گریگوری منکیو" استاد دانشگاه هاروارد بوده و نزدیک به چهارده سال تدریس "کلیات علم اقتصاد" را که یکی از محبوب ترین کلاس های برگزار شده در هاروارد به حساب می آمد، عهده دار بوده است. او همچنین نویسنده و محققی فعال در زمینه ی اقتصاد بوده و تحقیقات او عمدتا پیرامون مسائلی همچون تعدیل قیمت، رفتار مصرف کننده، بازار و سیاست های مالی و رشد اقتصادی می باشد.
"کلیات علم اقتصاد" عمدتا به نحوی مطرح شده که شامل رویدادهای حقیقی و روزمره ای باشد که در زندگی اتفاق می افتد و به این ترتیب خواننده متوجه شود که چگونه مفاهیم اقتصادی درتصمیماتی که هر روز می گیریم ایفای نقش می کنند. "گریگوری منکیو" اظهار داشته که برای نگارش این اثر سعی کرده خود را در جایگاه شخصی قرار دهد که برای نخستین بار در زندگی با اقتصاد مواجه شده است. "کلیات علم اقتصاد" شامل سیزده بخش اصلی و سی وشش فصل است که بخش های اصلی آن را مقدمه، عرضه و تقاضا و نحوه ی عملکرد بازارهای کار، عرضه و تقاضا در بازار ها و رفاه اقتصادی، اقتصاد بخش های عمومی، رفتار بنگاه و سازمان های صنعتی، اقتصاد بازار مربوط به نیروی کار، مطالعه بیشتر در نظریه ی انتخاب مصرف کننده و تازه ترین یافته های اقتصاد خرد، داده های اقتصاد کلان، اقتصاد حقیقی دراز مدت، پول و قیمت در بلندمدت، ، نوسانات اقتصادی کوتاه مدت، اقتصاد کلان باز و آخرین مباحث اقتصاد کلان تشکیل داده اند.

کتاب کلیات علم اقتصاد

گریگوری منکیو
گریگوری منکیو استاد دانشگاه هاروارد و فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های ام‌آی‌تی و پرینستون است. از وی مقالات و کتاب‌های بسیاری در زمینهٔ اقتصاد به چاپ رسیده است و کتاب‌های او از پرفروش‌ترین کتاب‌های درسی در زمینهٔ اقتصاد در دانشگاه‌ها محسوب می‌شوند. او سرپرستی طرح‌های اقتصادی در دانشگاه‌های کمبریج و ماساچوست، و مشاورهٔ بانک مرکزی آمریکا و دفتر بودجهٔ مجلس آمریکا را در کارنامهٔ خود دارد. او همچنین مقاله‌نویس مجلهٔ فرچون است.کتاب‌های...