کتاب اقتصاد کلان

Macroeconomics
کد کتاب : 28539
مترجم :
شابک : 978-9641852841
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 708
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1991
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 24
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب اقتصاد کلان اثر گریگوری منکیو


کتاب «اقتصاد کلان» اثر «گریگوری منکیو»، مفاهیم پیچیده را با وضوح کامل توضیح می دهد و به شما کمک می کند تا ابزارهای تحلیلی اقتصاد کلان را در رویدادها و سیاست های جاری به کار بگیرید.

گریگوری منکیو استاد اقتصاد در دانشگاه هاروارد است. وی تحصیلات خود را در زمینه اقتصاد در دانشگاه پرینستون آغاز کرد. پس از اخذ مدرک دکتری در اقتصاد از دانشگاه MIT ، وی در سال 1985 در هاروارد شروع به تدریس کرد و در سال 1987 به درجه استادی ارتقا یافت. در هاروارد ، او دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را در اقتصاد کلان تدریس کرده است. او همچنین نویسنده کتاب پرفروش کتاب درسی مقدماتی اصول اقتصاد (یادگیری مشارکتی) است.
پروفسور مانکیو یک شرکت کننده دائمی در بحث های دانشگاهی و سیاست است. تحقیقات وی در زمینه اقتصاد کلان انجام می شود و شامل کار بر روی تعدیل قیمت ، رفتار مصرف کننده ، بازارهای مالی ، سیاست های پولی و مالی و رشد اقتصادی است. وی علاوه بر وظایف خود در هاروارد ، عضو هیئت علمی تحقیقات ملی تحقیقات اقتصادی ، عضو هیئت بروکینز در زمینه فعالیت های اقتصادی و مشاور دفتر بودجه کنگره و بانک های فدرال رزرو بوستون و نیویورک بوده است. از سال 2003 تا 2005 او رئیس شورای مشاوران اقتصادی رئیس جمهور بود.

کتاب اقتصاد کلان

گریگوری منکیو
گریگوری منکیو استاد دانشگاه هاروارد و فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های ام‌آی‌تی و پرینستون است. از وی مقالات و کتاب‌های بسیاری در زمینهٔ اقتصاد به چاپ رسیده است و کتاب‌های او از پرفروش‌ترین کتاب‌های درسی در زمینهٔ اقتصاد در دانشگاه‌ها محسوب می‌شوند. او سرپرستی طرح‌های اقتصادی در دانشگاه‌های کمبریج و ماساچوست، و مشاورهٔ بانک مرکزی آمریکا و دفتر بودجهٔ مجلس آمریکا را در کارنامهٔ خود دارد. او همچنین مقاله‌نویس مجلهٔ فرچون است.کتاب‌های...