کتاب طراحی ارزش پیشنهادی

Value Proposition Design
چگونه محصول و خدماتی خلق کنیم که مشتری خواهان آن باشد.
کد کتاب : 25747
مترجم :

شابک : 978-6007677070
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب طراحی ارزش پیشنهادی اثر الکساندر استروالدر

نویسنده ی بین المللی کتاب های پرفروش در زمینه ی کسب و کار، در این کتاب توضیح می دهد که چگونه می توان محصولاتی تولید کرد که مشتریان نتوانند در برابر آن مقاومت کنند.
کتاب طراحی ارزش پیشنهادی به شما کمک می کند تا چالش اصلی هر شغلی را برطرف کنید - ایجاد محصولات و خدماتی قانع کننده که مشتریان می خواهند بخرند. این کتاب بسیار کاربردی ، همراه با نسخه ی آنلاینش ، فرایندها و ابزار مورد نیاز برای ایجاد محصولاتی را که به فروش می رسند ، به شما یاد می دهد.
این کتاب هم با استفاده از همان قالب تصویری خیره کننده که در کتاب خلق مدل کسب و کار از همین نویسنده بود توضیح می دهد که چگونه می توان از از بوم طراحی برای طراحی ، آزمایش ، ایجاد و مدیریت محصولات و خدماتی که مشتریان در واقع می خواهند ، استفاده کرد.
کتاب طراحی ارزش پیشنهادی برای هرکسی است که از جلسات مربوط به محصولات جدید که بر اساس کشف و شهود است خسته شده است. این برای هر کسی است که با چشمان خود دیده است که یک محصول جدید گران قیمت در بازار ناکام مانده است. این کتاب به شما کمک می کند الگوهای گزاره های ارزشمند را بفهمید ، به مشتریان نزدیک شوید و از اتلاف وقت با ایده هایی که کار نمی کنند ، جلوگیری کنید. شما فرایند ساده طراحی و آزمایش گزاره های ارزش را می آموزید ، که کاملا با نیازها و خواسته های مشتریان مطابقت دارد.

کتاب طراحی ارزش پیشنهادی

الکساندر استروالدر
الكساندر استروالدر (متولد 1974) یك تئوریسین، نویسنده، گوینده، مشاور و كارآفرین سوئیسی است كه به دلیل فعالیت خود در زمینه مدل سازی كسب و كار و توسعه بوم مدل تجاری شناخته شده است.استروالدر متولد 1974 در St. Gallen ، کارشناسی ارشد خود را در رشته علوم سیاسی در سال 2000 در دانشگاه لوزان بدست آورد، جایی که در سال 2004 نیز دکترای خود را در سیستم های مدیریت اطلاعات تحت مدیریت Yves Pigneur با این پایان نامه با عنوان "The Business Model Ontology - گزارشی دریافت کرد.در سال 1999 ، استروالدر اولین استارتا...
قسمت هایی از کتاب طراحی ارزش پیشنهادی (لذت متن)
اطلاعات مربوط به آنچه را که مشتریان می خواهند به شیوه ای ساده سازمان دهی کنید تا الگوی خلق ارزش، ملموس باشد. با انجام این کار، فرآیند طراحی ارزش های پیشنهادی و مدل های کسب و کار سودآور اثربخش تر می شود و به طور مستقیم مهم ترین کارها، دردسرها" و منفعت های مشتریان را هدف قرار می دهد.

تیم خود را مجهز به زبان مشترکی کنید تا از دست گفت وگوهای تکراری و خسته کننده خلاص شوید، گفت وگوهای استراتژیک تری داشته باشید، تمرین های خلاقانه ای انجام دهید و اعضای خود را همسو کنید. این کار منجر به جلسات لذت بخش تری می شود که پر از انرژی و نتایج کاربردی است که فراتر از تمرکز صرف بر فناوری، محصولات و ویژگی هاست و بر خلق ارزش برای مشتریان و کسب و کارتان متمرکز است.

با جدیت زیاد مهم ترین فرضیه های زیربنایی ایده های کسب و کار خود را بیازمایید تا ریسک شکست را کاهش دهید. این کار، شما را قادر خواهد ساخت تا ایده های جسورانه و برجسته را بدون ورشکستگی دنبال کنید. فرآیندهای شما برای ایجاد ایده های جدید مناسب این کار خواهد بود و مکمل فرآیندهای موجود شما برای اداره کسب و کار است