کتاب بی حد و مرز

No Limits
حصار ظرفیت های خود را در هم بشکنید
کد کتاب : 25798
مترجم :
شابک : 978-6007677537
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب بی حد و مرز اثر جان سی ماکسول

آخرین کتاب نویسنده پرفروش نیویورک تایمز جان. سی مکسول ، بی حد و مرز زندگی رهبران ، متخصصان و هر کسی را که می خواهد به موفقیت و رشد شخصی برسد ، ارتقا می بخشد.
ما معمولا با کلمه ی ظرفیت طوری برخورد می کنیم که گویی قانون محدودیت قانونی طبیعی است. متأسفانه ، برای بیشتر ما راحت تر است آنچه که بعنوان محدویت درک می کنیم را تعریف کنیم تا اینکه چه چیزی واقعا ممکن است. آیا ممکن است مسئله این باشد که بسیاری از ما نتوانسته باشیم پتانسیل خود را گسترش دهیم زیرا اجازه داده ایم آنچه را که به عنوان ظرفیت درک می کنیم ما را تعریف کند؟ اگر محدودیت های ما واقعا حد و مرزهای ما نباشد ، آنگاه چه می شود؟
جان.سی مکسول در جدیدترین کتاب خود 17 ظرفیت اصلی را شناسایی می کند. بعضی از اینها تواناییهایی هستند که همه ما از قبل از آنها برخورداریم ، مانند انرژی ، خلاقیت و رهبری. بعضی دیگر نیز جنبه هایی از زندگی ما هستند که توسط انتخاب های ما کنترل می شوند ، مانند نگرش ، شخصیت و قصد های ما. مکسول هر یک از این ظرفیت ها را بررسی می کند، و در مورد اینکه چگونه می توانید پتانسیل خود را در هر یک افزایش دهید توصیه هایی واضح و عملی ارائه می دهد. او شما را در مورد چگونگی شناسایی ، رشد و استفاده از ظرفیتهای مهم شما راهنمایی می کند. هنگامی که "ظرفیت" خود را از حد و مرز خود خارج کردید ، در زندگی روزمره ی خود موفق تر و کاملتر خواهید بود.

کتاب بی حد و مرز

جان سی ماکسول
جان کالوین ماکسوِل (به انگلیسی: John Calvin Maxwell) نویسنده، سخنران و کشیش آمریکایی است که کتابهای بسیاری درزمینهٔ رهبری نوشته‌است. بیشتر کتابهای او به مبحث رهبری اختصاص دارند. از کتابهای مشهور او می‌توان به کتاب «۲۱ قانون انکارنشدنی رهبری» و «۲۱ ویژگی ضروری یک رهبر» اشاره کرد. کتابهای او به تعداد میلیون‌ها نسخه فروخته شدند که برخی از آنها در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز جای دارند. جان مکسول توانست تا پایان سال ۲۰۱۲ میلادی، تعداد ۲۰ میلیون ن...
نکوداشت های کتاب بی حد و مرز
Thought-provoking and encouraging...with hundreds of questions designed to help readers in their quest for personal and professional growth.
قابل تأمل و تشویق کننده ... با صدها سوال طراحی شده برای کمک به خوانندگانی که در جستجوی رشد شخصی و شغلی خود هستند.
Publishers Weekly Publishers Weekly

An intriguing look at leadership with practical advice makes this book beneficial to. . .anyone who wants to develop and improve their skills.
نگاهی جذاب به موضوع رهبری با راهکارهای عملی که این کتاب را برای همه ی کسانی که می خواهند مهارت هایشان را تقویت کنند مفید می کند.
Library Journal Library Journal

Millions of individuals--myself included--have been inspired by the words and works of John Maxwell
جملات و آثار جان مکسول تا کنون به میلیون ها نفر- از جمله خودم- الهام بخشیده اند.
Elizabeth Dole

قسمت هایی از کتاب بی حد و مرز (لذت متن)
جیم کالینز، نویسندهٔ کتاب از خوب به عالی، می گوید، «بزرگی تابعی از شرایط نیست. چنان که معلوم شده است، بزرگی تاحدزیادی به انتخاب آگاهانه و انضباط برمی گردد.» همین مسئله دربارهٔ ظرفیت هم مصداق دارد. افزایش ظرفیت از انجام دادن انتخاب های درست نشئت می گیرد. کلمهٔ انتخاب به این معنی است که ما گزینه های دیگری هم داریم. و واقعا هم چنین است. چقدر ظرفیت در زندگی خود می خواهید؟ حق آن و توان آن را دارید که انتخاب کنید. قبلا در این کتاب شما را با معادلهٔ ظرفیت آشنا کردم: آگاهی + توانایی + انتخاب ها = ظرفیت

بگذارید فرض کنیم که شما می خواستید درخت بزرگی در حیاطتان قطع کنید. به بزرگ ترین درختی فکر کنید که تاکنون دیده اید، درختی که باعث می شود با خود فکر کنید، این خیلی بزرگ است. هیچ وقت نخواهم توانست این کار را انجام دهم. غول آسا. روش شما برای انجام دادن این وظیفه چه بود؟ پیشنهاد من این است که از قاعدهٔ پنج تایی استفاده کنید. هر روز، با تبر خود سراغ درخت بروید و پنج تکه از آن را بکنید. شاید فکر کنید، همین؟ بله، همین. علت اینکه این روش جواب می دهد این است: اگر هر روز، هفته های متمادی، ماه های متمادی، سال های متمادی، آن پنج تکه را بکنید، درخت خواهد افتاد.