کتاب خودابرازگری و جرئت مندی در زنان

The Assertiveness Guide for Women
کد کتاب : 26275
مترجم :
شابک : 978-6008987307
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 189
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

راهنمای جرات ورزی برای زنان
The Assertiveness Guide for Women
کد کتاب : 73120
مترجم : محمدرضا رجبی شکیب
شابک : 978-9643179960
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 223
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب خودابرازگری و جرئت مندی در زنان اثر جولی دی آزودوهنکس

آیا وقت آن نرسیده که موضع گیری کنید؟ بسیاری از زنان با قاطعیت دست و پنجه نرم می کنند، اما اگر مستعد اضطراب و اجتناب هستید، به خصوص دشوار است. این راهنمای ضروری بر اساس تئوری دلبستگی به شما کمک می کند تا افکار و احساسات خود را شناسایی کنید، احساسات خود را متعادل کنید، نیازهای خود را در میان بگذارید و مرزهای سالمی را برای بهبود زندگی خود تعیین کنید.
وقتی قاطع باشید، می‌توانید نیازها و خواسته‌هایتان را به وضوح بیان کنید و در عین حال به خودتان و هر کس دیگری که در تعامل است احترام بگذارید. اما وقتی قاطع نیستید، ممکن است وقتی نیازهایتان برآورده نمی‌شود، از گفتن چیزی منصرف شوید، یا در نهایت به روش‌های خصمانه یا آسیب‌زننده سرزنش کنید. افراد با سبک های دلبستگی مختلف به دلایل مختلف با قاطعیت دست و پنجه نرم می کنند و حتی زنانی که سبک دلبستگی ایمن دارند ممکن است هنگام مواجهه با شرایط چالش برانگیز در ابراز احساسات دچار مشکل شوند.
با استفاده از راهبردهای مبتنی بر ذهن آگاهی، رفتار درمانی شناختی (CBT) و رفتار درمانی دیالکتیکی (DBT)، راهنمای جرات ورزی برای زنان می تواند به شما در درک سبک های دلبستگی کمک کند که شما را از ابراز وجود باز می دارد. شما در مورد سه موضع ارتباطی - از Doormat منفعل گرفته تا شمشیر تهاجمی (یا منفعل - تهاجمی) تا فانوس قاطع - و نمونه‌های عملی را پیدا خواهید کرد که به شما نشان می‌دهد چگونه مهارت‌های ارتباطی جدید و آگاهی عاطفی خود را در زندگی خود به کار ببرید. به جای اینکه در یک چرخه نشخوار فکری و پشیمانی گرفتار شوید، زمانی که نمی توانید خود را بیان کنید یا حتی نیازهای خود را تأیید کنید، آماده خواهید بود که خود را ابراز کنید و به آنچه می خواهید برسید.
خواه مضطرب و غرق در شدت احساسات خود باشید، اجتناب می کنید و برای شناسایی احساسات خود تلاش می کنید، یا در بیان دیگر مشکل دارید، این کتاب به شما کمک می کند تا بیشتر از افکار و احساسات خود آگاه شوید و به شما قدرت می دهد تا آنچه را که نیاز دارید بپرسید، حد و مرزها را تعیین کنید و حقیقت خود را برای زندگی رضایت بخش تر بیان کنید.

کتاب خودابرازگری و جرئت مندی در زنان

جولی دی آزودوهنکس
جولی دی آزودوهنکس ، یک مددکار بالینی و روان درمانیگر است که دارای 28 سال سابقه تخصص در سلامت عاطفی و روابط زنان است. او استادیار کار اجتماعی در دانشگاه یوتاولی است.
نکوداشت های کتاب خودابرازگری و جرئت مندی در زنان
The Assertiveness Guide for Women is a powerful book packed with practical, thoughtful suggestions and poignant real-life examples to help us speak up, effectively express ourselves, and set strong boundaries.
کتابی قدرتمند است که حاوی پیشنهادهای عملی، متفکرانه و مثال های واقعی زندگی است که به ما کمک می کند صحبت کنیم، خودمان را به طور موثر بیان کنیم و مرزهای محکمی تعیین کنیم.
Margarita Tartakovsky

This informative, accessible guide goes beyond healthy communication techniques and delves into the psychology that drives our patterns of relating to others.
این راهنمای آموزنده و در دسترس فراتر از تکنیک های ارتباط سالم است و به روانشناسی می پردازد که الگوهای ارتباط ما با دیگران را هدایت می کند.
Elizabeth Anne Scott

قسمت هایی از کتاب خودابرازگری و جرئت مندی در زنان (لذت متن)
جنا یک دختر مجرد ۲۵ ساله بود که در یک شرکت حقوقی به صورت تمام وقت کار می کرد. او به دلیل احساس نگرانی، اضطراب، بی خوابی، و استرس شغلی برای درمان مراجعه کرده بود و مشکل خود را این گونه شرح داد: «مدیر شرکت از من انتظار دارد ۲۴ ساعته در اختیار او باشم. او حتی خارج از ساعات کاری با من تماس می گیرد و پیام می فرستد. آخر هفتهٔ گذشته که با دوستانم بودم برای پرسیدن یک سوال بی اهمیت دربارهٔ پرونده ای که روی آن کار می کردم با من تماس گرفت. یعنی نمی توانست تا صبح روز بعد صبر کند؟ او این مسئله را درک نمی کند که من هم برای خودم یک زندگی شخصی دارم. از این وضعیت خسته شده ام اما برای تأمین هزینه های زندگی به این کار نیاز دارم. من در طول دو دهه تجربهٔ درمان گری با زنان بسیاری مواجه شدم که احساس می کردند دیگران درک شان نمی کنند و در روابط معمولا نادیده گرفته می شوند. بسیاری از زنان در تلاش هستند که دریابند چگونه احساسات، افکار، خواسته ها و نیازهای خود را در روابط فردی به گونه ای موثر بیان کنند؛ به طوری که علاوه بر تأمین نیازهای شان، روابط خود را نیز با دیگران حفظ کنند.