کتاب زنان نیرومند

The Empowered Woman
کد کتاب : 40583
مترجم :
شابک : 978-9641703228
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 408
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب زنان نیرومند اثر ایمی نیومارک


زن امروزی با اعتماد به نفس، شجاع و صادق است. و او داستانی برای گفتن دارد تا به زنان دیگر نیز کمک کند تا توانمند شوند. این 101 داستان واقعی، که توسط زنان از هر طبقه‌ای گفته می‌شود، به شما انگیزه می‌دهد که شجاع، مطمئن و صادق باشید.
کتاب زنان نیرومند نشان دهنده کمک زنان به یکدیگر است - قوی تر، با اعتماد به نفس تر و مستقل تر. آن‌ها تغییرات ساده و دگرگونی‌های پیچیده را شرح می‌دهند و نکات کاربردی آسان و انگیزه‌های قدرتمندی را برای زنان در هر سنی فراهم می‌کنند تا به بهترین زندگی‌شان «بله» بگویند.
متوجه می‌شوید که یادداشت‌ها را یادداشت می‌کنید، با صدای بلند می‌خندید، کمی اشک می‌ریزید و انرژی تازه‌ای احساس می‌کنید. خواه مجرد باشید یا متاهل، شاغل یا بازنشسته، بیوه یا مطلقه، بیرون از خانه یا در داخل خانه کار می کنید، شما مسئول زندگی خود هستید. این 101 داستان به شما کمک می کند اعتماد به نفس، شجاع و خود واقعی خود را داشته باشید.
امی یک فارغ التحصیل با افتخار از کالج هاروارد است، جایی که او در پرتغالی تحصیل کرد، در فرانسه تحصیل کرد و سفرهای زیادی داشت. او و همسرش چهار فرزند بالغ و دو نوه دارند.
پس از یک حرفه طولانی در نوشتن کتاب‌هایی در زمینه ارتباطات راه دور، گزارش‌های مالی گسترده، برنامه‌های تجاری و بیانیه‌های مطبوعاتی شرکت‌ها دارد.

کتاب زنان نیرومند

ایمی نیومارک
امی نیومارک پس از 30 سال فعالیت به عنوان نویسنده، سخنران، تحلیلگر مالی و مجری بازرگانی در دنیای مالی و مخابرات، نویسنده، سردبیر و ناشر Soul است. امی یک فارغ التحصیل از دانشگاه هاروارد است و در آنجا تحصیلات خود را در رشته های پرتغالی، زبان فرانسوی انجام داده و سفرهای زیادی انجام داده است. او و همسرش چهار فرزند بزرگ و نوه دارند.سوپ مرغ برای روح پس از مدت ها نوشتن کتاب در زمینه ارتباطات از راه دور، گزارش های گسترده مالی، برنامه های تجاری و بیانیه های مطبوعاتی شرکت ها، برای امی نفس تازه ای است. ا...