کتاب وسط این کتاب یک دیوار است

The Wall in the Middle of the Book
کد کتاب : 28612
مترجم :
شابک : 978-6004627962
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 44
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی وسط این کتاب یک دیوار است اثر جان ایجی


یک دیوار در وسط کتاب وجود دارد و قهرمان ما - یک شوالیه جوان - مطمئن است که دیوار طرف کتاب را از خطرات طرف دیگر محافظت می کند - مانند یک ببر خشمگین و کرگدن غول پیکر و از همه بدتر. از همه، غولی که در یک ثانیه او را می بلعد! اما به نظر می رسد شوالیه ما متوجه تمساح و دریای رو به رشد آب که در کنارش در حال ظهور هستند، نمی شود. وقتی او تقریبا بالای سرش است و کمک می خواهد، چه کسی برای نجات او خواهد آمد؟ فردی که آنقدرها که شوالیه فکر می کرد خطرناک نیست - از طرفی از کتاب که ممکن است فقط چیزهای مثبتی برای ارائه داشته باشد!
جان ایجی نویسنده/تصویرگر بسیاری از کتاب‌های تحسین‌شده برای کودکان است، از جمله برنده جایزه Boston Globe-Horn Book Honor It's Only Stanley و ALA Notable Books Little Santa, Terrific, Milo's Hat Trick و The Incredible Painting of Felix Clousseau و مجموعه ای از کتاب های محبوب بازی با کلمات از جمله کتاب IRA-CBC منتخب کودکان از palindromes، Go Hang a Salami! من یک گراز لازانیا هستم!
جون در کنار رودخانه هادسون در نیاک نیویورک بزرگ شد و به کالج در مدرسه هنر کوپر یونیون در شهر نیویورک رفت و در آنجا نقاشی و فیلمسازی خواند. او که اکنون یک نویسنده تمام وقت است، با همسرش آدری در سانفرانسیسکو زندگی می کند.

کتاب وسط این کتاب یک دیوار است

جان ایجی
جان ایجی (Jon Ageeis) (متولد 1959، Nyack ، نیویورک، ایالات متحده) نویسنده و تصویرگر محبوب بسیاری از کتاب های معتبر تصویری، از جمله Terrific (یک کتاب مصور New York TimesBest) ، Milo's Hat Trick (کتاب قابل توجه ALA) )، سانتا کوچک (یک کتاب قابل توجه ALA و دریافت کننده پنج بررسی ستاره دار)، و آن فقط استنلی (کتاب افتخاری کتاب بوستون گلوب-هورن) می باشد.
قسمت هایی از وسط این کتاب یک دیوار است (لذت متن)
خطرناک ترین چیز آن طرف دیوار یک غول است. اگر گیر غول بیفتم، من را می خورد. برای همین خیلی خوشحالم که یک دیوار وسط کتاب است و من هم این طرف کتابم. قرار نبود این طرف دیوار از این جور اتفاق ها بیفتد.