کتاب گل یاس و عکس خانوادگی

Gol-e Yas
کد کتاب : 28984
شابک : 978-6002297402
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 57
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب گل یاس و عکس خانوادگی اثر محمود استاد محمد

استادمحمد نمایش نامه نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر بود که بابازی در نمایش شهر قصه به شهرت رسید. کتاب پیش رو دربردارندۀ دو نمایشنامه از او می باشد. از دیگر آثار او می توان نمایشنامه های آسید کاظم، خانه سالمندان، قصص القصر و … را نام برد.

کتاب گل یاس و عکس خانوادگی

محمود استاد محمد
محمود استادمحمد (زادهٔ ۳ آبان ۱۳۲۹ تهران ـ درگذشتهٔ ۳ مرداد ۱۳۹۲ تهران) نمایشنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر ایرانی بود.او در سال ۱۳۲۹ در محله دروازه دولاب تهران به دنیا آمد. وی فعالیت نمایشی خود را در نوجوانی پس از آشنایی با استادش محمد آستیم و سپس نصرت رحمانی و عباس نعلبندیان و با بازی در نمایش‌های بیژن مفید و عضویت در آتلیه تئاتر آغاز کرد و در سال ۱۳۴۷ با بازی در نمایش «شهر قصه» (در نقش خر) به شهرت رسید. وی همچنین در سال ۱۳۴۸ در نمایش «نظارت عالیه» به ک...
قسمت هایی از کتاب گل یاس و عکس خانوادگی (لذت متن)
علی می خوای نقاشی بازی کنیم؟ کودک تو نقاشی دوست داری؟ علی دوست دارم… من حوض می کشم، ماهی می کشم… جوجه ام می کشم، ولی گربه نمی کشم. کودک برا چی نمی کشی؟ علی اه،اه،اه، تو چه قدر بی تربیتی، بچه های باتربیت هیچ وقت گربه نمی کشن. کودک چرا؟ علی خب آقا… اگه تو بگیری بخوابی اون وقت… یواشی یواشی… گربه ی نقاشی بیاد جوجه رو بخوره… اون وقتش ما چی کار بکنیم؟