کتاب درباره فلسطین

On Palestine
کد کتاب : 29130
مترجم :
شابک : 978-6004052023
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 258
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب درباره فلسطین اثر نوام چامسکی

جدیدترین حمله اسرائیل به غزه، هزاران فلسطینی را کشته و راه را برای تصرف زمین دیگری از سوی اسرائیل باز کرد. نیاز به همبستگی با فلسطینی ها هرگز بیشتر از این نبوده است. ایلان پاپه و نوام چامسکی، دو صدای پیشرو در مبارزات برای آزادی فلسطین، در مورد راه پیش روی فلسطینی ها و چگونگی فشار جامعه بین المللی به اسرائیل برای پایان دادن به نقض حقوق بشر علیه مردم فلسطین بحث می کنند. درباره فلسطین دنباله کتاب تحسین شده آنها غزه در بحران است.

نوام چامسکی به طور گسترده به عنوان یکی از مهمترین منتقدان سیاست خارجی ایالات متحده در جهان شناخته می شود. او کتاب‌ها، مقالات و مقالات متعددی در زمینه سیاست جهانی، تاریخ و زبان‌شناسی منتشر کرده است. از سال 2003 او یک ستون ماهانه برای سندیکای نیویورک تایمز نوشته است. از کتاب های اخیر او می توان به Masters of Mankind و Hopes and Prospects اشاره کرد.

کتاب درباره فلسطین

نوام چامسکی
نوام چامسکی، زاده ی 7 دسامبر 1928، زبان شناس، فیلسوف آنارشیست و نظریه پرداز آمریکایی است. چامسکی در فیلادلفیا به دنیا آمد. او در دسامبر سال 1949 با کارول چامسکی که خود استاد دانشگاه هاروارد بود، ازدواج کرد. چامسکی در دوران کارشناسی، سخت تحت تأثیر زلیگ هریس، استاد زبان شناسی دانشگاه پنسیلوانیا، قرار گرفت. گرایش چامسکی به دیدگاه های سیاسی هریس، انگیزه ای شد تا او رشته ی زبان شناسی را برای ادامه ی تحصیلات خود انتخاب کند. چامسکی از سال 1955 در موسسه ی تکنولوژی ماساچوست به عنوان استاد زبان شناسی م...
دسته بندی های کتاب درباره فلسطین
نکوداشت های کتاب درباره فلسطین
Chomsky is a global phenomenon . . .
چامسکی یک پدیده جهانی است. . .
New York Times Book Review New York Times Book Review

This sober and unflinching analysis should be read and reckoned with by anyone concerned with practicable change in the long-suffering region
این تحلیل هشیارانه و سرسختانه باید توسط هر کسی که به تغییر عملی در منطقه رنج کشیده توجه دارد خوانده شود و مورد توجه قرار گیرد.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Both authors perform fiercely accurate deconstructions of official rhetoric.
هر دو نویسنده ساختارشکنی شدیدی از لفاظی رسمی انجام می دهند.
Guardian Guardian

قسمت هایی از کتاب درباره فلسطین (لذت متن)