کتاب چشم های تو روشن بود

Chashm-haye To Roshan Bood
کد کتاب : 29156
شابک : 978-9641918189
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 98
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چشم های تو روشن بود اثر یاور مهدی پور

یاور مهدی پور، هنرمند و شاعر جویای نام عصر حاضر است که مجموعه اشعار جدید خود را تحت عنوان چشم های تو روشن بود به انتشار رسانده است. این مجموعه ی شعر نیز همچون اثر پیشین او با نام دم دمای تو، توسط انتشارات مروارید به عرصه ی چاپ رسیده و سروده های این شاعر جوان و خوش آتیه را در بردارد.
آنچه در معرفی این کتاب برای مخاطبان عنوان شده، توصیفی از فضای اشعار و سروده ها می باشد که در آن عنصرهای خیال انگیز شعری با مفاهیم و مضامینی همچون تولد، نو شدن و تازگی، تغییر فصل، تنهایی و خلوت، دلتنگی، ساعت و مفهوم زمان، فراق و جدایی و نهایتا مرگ و نیستی گره خورده است. مجموعه ی اشعار چشم های روشن تو، حاوی هشتاد سروده ی کوتاه و بلند بوده که مفاهیمی که پیش تر به آن اشاره شد، در فضایی شاعرانه و تغزلی از قلم بر دل کاغذ نشسته و دغدغه ها و دل مشغولی های شاعر را با زبانی که مختص خود اوست، به مخاطب دوست دار شعر، عرضه می کند. اشعار عاشقانه ای که از مهدی پور در این کتاب آمده است، طنین خیال انگیزی از روحیه و عواطف شاعرانه ی او را به خواننده منتقل می کنند و سبک بیان منحصر به فرد او، گاه در عین ایجاز و مختصر بودن، عمق احساسات لطیف و دلباختگی های عمیق او را به نمایش می گذارند.
نشر مروارید چشم های روشن تو را از یاور مهدی پور در نود و هشت صفحه به انتشار رسانده و در اختیار مخاطبین قرار داده است.

کتاب چشم های تو روشن بود

یاور مهدی پور
یاور مهدی پور ، متولد 1362 ، ویولنیست و شاعر معاصر ایرانی است.
دسته بندی های کتاب چشم های تو روشن بود
قسمت هایی از کتاب چشم های تو روشن بود (لذت متن)
حتما باید به دنیا می آمدم و برای تو می مردم وگرنه زندگی حتی به شوخی هم قشنگ نبود.

چون ساعتی با نبض تو کار می کنم مچ زیبایت را می گیرم تپش های خواب تو را می بینم و فکر می کنم به سری که ندارم که بر شانه ات بگذارم.

با همین بازی ها شروع شد زندگی با همین صندلی ها که هرگز به تعداد ما نبود و ما با هر سوت داور تنهاتر شدیم.