کتاب مرد آرایشگر

Das Paket
کد کتاب : 29853
مترجم :
شابک : 978-6001826337
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 343
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب مرد آرایشگر اثر سباستین فیتسک

در این رمان هیجان انگیز و جنایی با نام "مرد آرایشگر" از نویسنده ی آلمانی "سباستین فیتسک"، داستان تکان دهنده ای را شاهد هستیم. اما اشتاین که یک روان درمانگر جوان است، پس از اینکه در اتاقش در یک هتل مورد تجاوز قرار می گیرد، دیگر پایش را از خانه بیرون نگذاشته است. او سومین قربانی اعمال یک فرد روانی می باشد که رسانه ها او را با نام "مرد آرایشگر" می شناسند. چرا که او موهای زنانی را که مورد ضرب و شتم قرار داده، قبل از کشتن آن ها قیچی می کند.
در این بین اما تنها کسی است که از دست او جان سالم به در برده اما مدام در وحشت است که "مرد آرایشگر" بار دیگر او را مورد تعقیب قرار دهد تا کار ناتمام خود را به اتمام برساند. او که به همه بدبین شده است، حس می کند که چهره ی شکنجه گر خود را در همه ی مردها می بیند ولی او هرگز چهره ی جانی را هنگام ارتکاب جنایت ندیده بود.
حالا تنها جایی که اما در آن احساس امنیت می کند، خانه ی کوچکش در برلین است. ولی یک روز پستچی از او می خواهد که بسته ی پستی را به جای همسایه اش تحویل بگیرد. مردی که در همان خیابان زندگی می کند ولی اما نه او را می شناسد و نه هرگز او را دیده است. از اینجاست که در "مرد آرایشگر" به قلم "سباستین فیتسک" اتفاقات زیادی شروع به رخ دادن می کند که هم کاراکتر اصلی قصه و هم خوانندگان را برای فهمیدن اینکه آیا قاتل سریالی بازگشته یا اتفاق دیگری در حال رخ دادن است، دچار چالش خواهد کرد.

کتاب مرد آرایشگر

سباستین فیتسک
سباستین فیتسک (زادهٔ ۱۳ اکتبر ۱۹۷۱ در برلین) نویسنده و روزنامه‌نگار آلمانی است. او با انتشار نخستین رمان خود به نام «درمان» در صدر جدول پرفروش‌ترین آثار جیبی در آلمان قرار گرفت و نامزد دریافت جایزه فردریش کلاسه نیز شد. پس از این رمان، رمان‌های درمان، آموک اشپیل، کودک، روح‌شکن، اسپیلتر و در نهایت کلکسیونر چشم از او منتشر شد و توانست خود را به عنوان نویسنده تریلرهای روانشناختی تثبیت کند. او از معدود نویسندگان آلمانی است که آثارش در کشورهای انگلیسی‌زبان آمریک...
قسمت هایی از کتاب مرد آرایشگر (لذت متن)
خیلی ها فکر می کنند که خواب برادر کوچک مرگ است در حالی که بزرگترین حریف هم هست، اما، نه تنها خواب بلکه خستگی مفرط و خواب آلودگی نیز پیشتاز فرو رفتن در تاریکی ابدی است. تیری است که نقاب تاریکی آن را به سوی ما پرتاب می کند، با این هدف که با همه قدرتش غروب به غروب، خواب شبانه ی شب به شب ما را از ما بگیرد. اما خواب را دوست داشت، فقط رویاهای آن را دوست نداشت، رویاهای زهرآگینی که با خستگی و خواب آلودگی در آمیخته است و به کابوس های ترسناک تبدیل می شدند.ترسناک از این جهت آنها خیلی واقعی و بازتاب رویدادهایی بودند که در واقعیت برای او اتفاق می افتاد.