کتاب قهرمان در درون توست

Depth Coaching
کد کتاب : 62798
شابک : 978-6008472254
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 285
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 26 اردیبهشت

بیداری قهرمانان درون
Depth Coaching
(دوازده گام ایجاد تحول عمقی در زندگی خود و دیگران)
کد کتاب : 30339
مترجم :
شابک : 978-6006268347
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بیداری قهرمانان درون اثر پاتریشیا آدسون

در کتاب بیداری قهرمانان درون (دوازده گام ایجاد تحول عمقی در زندگی خود و دیگران)، نویسنده پت آدسون مهارت ها و نگرش های مورد نیاز برای کمک به مردم در توسعه کامل توانایی هایشان را بررسی می کند.

این کتاب به عنوان یک راهنمای دقیق برای درمانگران ، مربیان زندگی و هر کسی که علاقه مند به کمک به دیگران در سفر است ، ابزارهایی را برای مطالعه مسائل رشد شخصی فراهم می کند.

کتاب "بیداری قهرمانان درون"بر رویکرد روانشناسی مثبت مبتنی بر رشد و نه بیماری تأکید دارد. هر بخش از سفر شامل یک کتاب کار است.

نویسنده و روانشناس پت آدسون مزایای پاداش کمک به دیگران در کشف مسیرهای زندگی را کشف کرد. وی خاطرنشان کرد که این تجارب فقط پس از انجام یک سفر شخصی انجام می شود. آدسون با الهام از کارول پیرسون در زمینه خودسازی از طریق کهن الگوها ، به تحقیق در "سفر قهرمان" خودش پرداخت. نتیجه کاوش او این راهنمای گام به گام است که برای همه کسانی که مایل به سفر هستند و یا مربیگری دیگران را در سر می پرورانند بسیار کاربردی است.

آدسون به خوانندگان می گوید: "مربیگری به عنوان یک رشته ، روشی مشتری مدار برای کار با افراد است که به آنها کمک می کند تا به اهداف خود برسند ، زندگی خود را متعادل کنند و به نتیجه برسند.

درمانگران ، مربیان و رهبران معنوی روش های پاتریشیا آدسون را در توسعه نقاط قوت خود مفید می دانند. افراد و هرکسی که بخواهد از طریق رشد و توسعه از خود یا دیگران حمایت کند ، این کار را بسیار روشن و مفید می داند.

کتاب بیداری قهرمانان درون

پاتریشیا آدسون
دکتر پاتریشیا آدسون (PATRICIA R. ADSON)، برای کل حرفه خود را، به کمک به دیگران در کشف بهترین نوع خود اختصاص داده است. دکتر ادسون، یک مدرس سابق، ابتدا به تدریس آموزشانگلیسیدبیرستان و مطالعات اجتماعی می پرداخت. وی ضمن ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد خود در آموزش و پرورش، شروع به کار با کودکان دارای اختلالات عاطفی و رفتاری کرد. این تجربه بود که او را - در 49 سالگی - برای ورود به دکتری الهام بخشید. این برنامه در روانشناسی آموزشی است، جایی که وی همچنین به عنوان روانشناس و رواندرمانگر آموزش و مجو...
دسته بندی های کتاب بیداری قهرمانان درون
قسمت هایی از کتاب بیداری قهرمانان درون (لذت متن)
با وجودی که من مدت طولانی به شدت روی مفهوم راهنمای سفر کار کرده ام. انجام گذار از درمان گر به مربی باعث شد تا طرز کارم با مراجعان را بادقت بیشتری بررسی کنم. من دریافتم که اغلب اوقات برای مراجعان مربی گری ام دستور کاری دارم و حرف ها و اعمال آن ها را مدام تجزیه وتحلیل و تفسیر می کنم. من مدام از روی عادات کهنه عمل می نمودم و فکر می کردم چرا مراجعان این طورند. این طرز رفتار مانع از این شد که روی راه رسیدن مراجعان به اهداف شان تمرکز کنم. من می بایست آگاه می بودم و به طور فعال نظریه ها و قضاوت های قدیمی را رها می کردم و با تمام وجود و با ذهنی گشوده به حرف های مراجعان گوش می دادم. به علاوه می بایست تمایلم به مراقبت کردن از مراجعان را رها می کردم و مدام به خودم یادآور می شدم که مراجعانم بزرگسالانی هستند که به خویی می توانند از خودشان مراقبت کنند.

من این کار را از طریق همکاری با یک مربی آموزشی انجام دادم و در کلاس اضافی تربیت مربی ای ثبت نام کردم که راهنمایی ام کرد تا به خودآموزی بپردازم و این هم به نوبه خود وادارم کرد تا فکر کنم چرا می خواهم این چیزها را یاد بگیرم و چطور می توانم دانشم را به عمل بگذارم. این تجربه باعث شد تا سطحی بودن بسیاری از روش های یادگیری گذشته ام را ببینم. به این ترتیب از این که اغلب اوقات می خواستم با دانشم دیگری را تحت تأثیر قرار دهم آگاه (و شرم زده) شدم و فهمیدم که بارها به جای این که صرفا به روی کسب دانش جدید گشوده باشم و به خودم برای انجام دادن کار درست اعتماد کنم فقط خواسته ام جواب درست را داده باشم. من هر روز به خودم یادآورمی شوم که به جای قطعیت روی کنجکاوی تمرکز کنم. من پاسخ های درست برای پرسش های دیگران درباره خودشان را ندارم. همان طور که جان ویت مور می گوید:«این که متخصصی یک مربی خوب بشود سخت است. اما ابدا غیرممکن نیست». من در حال رها کردن متخصص بودن هستم.