کتاب مدیریت با بازده بالا

High Output Management
کد کتاب : 31987
مترجم :
شابک : 978-6008812609
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1983
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب مدیریت با بازده بالا اثر اندرو گروو

در این کتاب «مدیریت با بازده بالا» ، رئیس و مدیر عامل سابق اینتل دیدگاه خود را در مورد چگونگی ساخت و اداره یک شرکت به اشتراک می گذارد. کتابچه راهنمای عملی برای پیمایش سناریوهای کسب و کار واقعی و یک مانیفست مدیریت قدرتمند با توانایی ایجاد انقلابی در شیوه کار ما.

مهارت اساسی ایجاد و حفظ مشاغل جدید - هنر کارآفرین - را می توان در یک کلمه خلاصه کرد: کتاب مدیریت با بازده بالا که از تجربیات " اندرو گروو" در یکی از شرکت‌های فناوری پیشرو آمریکا (به عنوان مدیر عامل و کارمند شماره سه در اینتل) را ارائه میدهد. این تجربیات به همان اندازه برای مدیران فروش، حسابداران، مشاوران و معلمان کاربردی است که برای بنیان‌گذاران استارت‌آپ. تکنیک‌هایی را برای ایجاد تیم‌های بسیار سازنده پوشش می‌دهد و روش‌های انگیزشی را نشان می‌دهد که منجر به اوج عملکرد می‌شود.

اندرو گروو در سال 1956 از مجارستان به ایالات متحده مهاجرت کرد. در سال 1979 رئیس اینتل و در سال 1987 مدیر اجرایی آن شد. او در سال 1997 به عنوان مرد سال مجله تایم انتخاب شد.

کتاب مدیریت با بازده بالا

اندرو گروو
آندرو استفن گروو (Andrew Stephen Grove ‎ ؛ زاده ۲ سپتامبر ۱۹۳۶- مرگ ۲۱ مارس ۲۰۱۶) یک کارآفرین، تاجر، مهندس، نویسنده و پیشگام در صنعت نیمه رساناها اهل آمریکا بود. اندی گروو درحالی‌که مدیرعامل اینتل بود، یک اثر مهم در مورد مدیریت منتشر کرد؛ کتابی به نام «مدیریت با بازده بالا.» کتابی که مورد تحسین وال استریت ژورنال قرار گرفت و پیتر دراکر از آن به عنوان یکی از مفیدترین کتابای مدیریتی یاد کرد.گروو در کتاب مدیریت با بازده بالا، توصیه‌های مهمی به مدیران (به‌خصوص مدیران...
نکوداشت های کتاب مدیریت با بازده بالا
An important book which says some very important things
کتاب مهمی که مطالب بسیار مهمی را بیان می کند
Peter Drucker 

A highly credible handbook for organizing work and directing and developing employees
کتاب راهنمای بسیار معتبر برای سازماندهی کار و هدایت و توسعه کارکنان
New York Times New York Times

great book. . . .
کتاب عالی . . .
San Francisco Chronicle San Francisco Chronicle

قسمت هایی از کتاب مدیریت با بازده بالا (لذت متن)