کتاب شکوفائی خلاقیت کودکان

Growing Up Creative
کد کتاب : 32003
مترجم :
شابک : 978-9646564008
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 202
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1992
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب شکوفائی خلاقیت کودکان اثر ترزا آمابلی

کتاب شکوفائی خلاقیت کودکان ثابت می‌کند خلاقیت باید از درون کودک سرچشمه بگیرد و به والدین و معلمان نشان می‌دهد که چگونه به پرورش آن کمک کنند. بر اساس بیش از 12 سال تحقیق با هزاران کودک، و سرشار از مثال هایی از زندگی واقعی، در اینجا پاسخ هایی به سوالاتی که والدین اغلب می پرسند، آورده شده است. این متن به یک نسخه در دسترس از این عنوان اشاره دارد.

این یک بررسی ساده از نتایج تحقیقات واقعی در مورد خلاقیت است که به روشی بسیار خوب انجام شده است که اکثر مردم می توانند آن را درک کنند. این نکات را تحریف یا اغراق نمی کند، بلکه جامع، متوازن و قابل فهم است.

اگر به دنبال تهیه یک هدیه آموزشی و فوق العاده برای کودکان خود هستید، هرگز این کتاب را از دست ندهید. این کتاب روش هایی را به بحث میگذارد که هر کودکی برای رسیدن به خلاقیت خود بدان نیاز دارد.

کتاب شکوفائی خلاقیت کودکان

ترزا آمابلی
ترزا آمابلی (متولد 15 ژوئن 1950) یک استاد دانشگاه آمریکایی است که استاد مدیریت بازرگانی ادسل برایانت فورد در واحد مدیریت کارآفرینی در دانشکده بازرگانی هاروارد است.آمابلی در درجه اول به دلیل تحقیق و نوشتن درباره خلاقیت، که مربوط به اواخر دهه 1970 است، مشهور است. آمابلی که در ابتدا به عنوان شیمی دان تحصیل کرده بود، در سال 1977 دکترای روانشناسی خود را از دانشگاه استنفورد دریافت کرد. او اکنون مطالعه می کند که چگونه زندگی روزمره درون سازمان ها می تواند بر افراد و عملکرد آنها تأثیر بگذارد. تحقیقات ...