کتاب استخوان ها دروغ نمی گویند

Bones don't lie
کتاب سوم مجموعه «مورگان دین»
کد کتاب : 32219
مترجم :
شابک : 978-6001826320
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 432
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب استخوان ها دروغ نمی گویند اثر ملیندا لی

این کتاب سومین عنوان مجموعه «مورگان دین» اثر ملیندا لی نویسنده پرفروش مجله وال استریت است که پیش از آن، ترجمه دو جلد اول و دومش با عناوین «بگو متاسفی» و «آخرین وداع» با ترجمه همین مترجم توسط کتابسرای تندیس منتشر شده اند.

شخصیت اصلی این مجموعه مورگان دین است که در جلد دوم به عنوان یک وکیل شجاع همراه با همکارش کارآگاه لنس کروگر درگیر پرونده گم شدن مرموز یک زن می شود.

جلد سوم، با پیدا شدن شواهد شوکه کننده ای در نزدیکی خانه وکیل مدافع مورگان دین و کارآگاه خصوصی لنس کروگر شروع می شود. وقتی پدر کارآگاه خصوصی لنس کروگر ۲۳ سال پیش ناپدید شد، او فقط یک بچه بوده است. لنس از آن زمان زیر سنگینی بار ناپدید شدن او زندگی کرده است؛ تا زمانی که سرانجام ماشین پدرش از زیر دریاچه گری بیرون کشیده شد.

حالا و در مقطع آغازین جلد سوم، باید به همه این ماجراها پایان داده شود. فقط مشکل این است که یک اسکلت در آن پیدا شده و یک پرونده گمشدگی را به پرونده قتل تبدیل کرد. حالا لنس و مورگان دین باید با گذشته مرگباری روبرو شوند که از پس سال های زیادی سر برآورده است...

کتاب استخوان ها دروغ نمی گویند

ملیندا لی
ملیندا لی، نویسنده ای آمریکایی است. او قبل از نویسندگی در بانک کار می کرد و نوشتن را به عنوان راهی برای تمدد اعصاب خود به هنگام بزرگ کردن فرزندانش آغاز نمود. لی پس از مدتی، کار خود در بانک را رها کرد و تمرکز خود را بر روی نویسندگی گذاشت. اولین رمان او نامزد دریافت جایزه ی بهترین کتاب اول توسط «انجمن بین المللی نویسندگان داستان های تریلر» شد.