کتاب انسان شفابخش

You the Healer
کد کتاب : 33506
مترجم :
شابک : 978-9645885449
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 448
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1989
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : ---

دستان شفابخش انسان شفابخش
You the Healer
کد کتاب : 60572
مترجم :
شابک : 978-6005461015
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 350
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1989
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب انسان شفابخش اثر خوزه سیلوا


بر اساس موفق ترین برنامه توسعه ذهن در جهان امروز، این کتاب دوره کامل تکنیک های کنترل ذهن سیلوا را در قالب خود انجام دهید ارائه می دهد. تنها در 40 روز، کتاب انسان شفابخش می تواند به خوانندگان آموزش دهد که چگونه از قدرت مغز خود استفاده کنند تا آنها را محکم در مسیر سلامت قرار دهند. سلامت ما به عنوان یک ملت رو به افول است. علاوه بر این، به طور فزاینده‌ای آشکار می‌شود که پزشکی آلوپاتیک در تلاش‌های خود برای جلوگیری از موج بیماری‌های دژنراتیو به سطح بالایی رسیده است. در نتیجه، پزشکی ذهن و بدن یک موضوع بسیار بزرگ برای دهه 90 است.
کتاب انسان شفابخش راهنمایی ارائه می دهد که می تواند به شما و عزیزانتان کمک کند تا زندگی سالم و عاری از بیماری داشته باشید. بر اساس موفق ترین برنامه توسعه ذهن در جهان امروز. انسان شفابخش یک دوره کامل در تکنیک های درمانی روش سیلوا را در قالب چهل روز انجام دهید. با خواندن یک فصل در روز و انجام تمرینات مشخص شده، می توانید تنها در شش هفته در مسیر تندرستی قرار بگیرید. در این کتاب خوزه سیلوا و رابرت بی استون روشی اثبات شده برای هماهنگی با فرکانس ذهن ویژه ای به نام آلفا ارائه می دهند. در این فرکانس آلفا یک حالت شفا فعال می شود. این امواج مغزی آلفا با فرکانس پایین را می توان برای دستیابی به حداکثر رفاه استفاده کرد. آنها را می توان برای بهبودی خود در حین کار با متخصص مراقبت های بهداشتی به کار برد. و می توان از آنها برای کمک به شفای دیگران استفاده کرد. شامل داستان های الهام بخش افرادی است که با موفقیت از این روش برای بازیابی سلامت خود پس از بیماری یا آسیب استفاده کرده اند.

کتاب انسان شفابخش

خوزه سیلوا
خوزه سیلوا (یازدهم اوت 1914 - 7 فوریه 1999) یک متخصص پاراپای روان شناس و نویسنده "روش سیلوا" و "سیستم ESP Silva UltraMind" ، با هدف کمک به افراد در افزایش ضریب هوشی، توسعه مهارت های روانی و ... بود. با استفاده از نیروهایی که برای علم ناشناخته هستند، توانایی بهبودی هم از راه دور خود و هم دیگران را دارند.خوزه سیلوا در لارودو، تگزاس متولد شد. او و خواهر بزرگتر و برادر کوچکترش توسط مادربزرگشان بزرگ شده اند. سیلوا از 6 سالگی با فروش روزنامه ها، کفش های درخشان و انجام کارهای عجیب و غریب از خانواده ...
نکوداشت های کتاب انسان شفابخش
You the Healer is an eye opening, useful tool. It contains a forty-day step-by-step, home study course on how to become a healer and how to create and live a healthy disease-free life.
انسان شفابخش ابزاری مفید و روشنگر است. این کتاب شامل یک دوره آموزشی گام به گام و چهل روزه در خانه در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک شفا دهنده و چگونگی ایجاد و داشتن یک زندگی سالم بدون بیماری است.
Magical Blend Magazine

Deprogramming negativity to facilitate wellness is the underlying principle of the Silva Method.
برنامه ریزی منفی برای تسهیل سلامتی، اصل اساسی روش سیلوا است.
Connecting Link

قسمت هایی از کتاب انسان شفابخش (لذت متن)