کتاب راهنمای کاربران مغز

A User's Guide to the Brain
کد کتاب : 33955
مترجم :
شابک : 978-9644485008
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 573
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب راهنمای کاربران مغز اثر جان جی ریتی

جان راتی ، نویسنده پرفروش و استاد بالینی روانپزشکی در دانشکده پزشکی هاروارد ، به روشنی عملکرد مغز انسان را توضیح می دهد و راه را برای درک بهتر چگونگی تأثیر مغز بر روی شخص را هموار می کند.

کتاب "راهنمای کاربران مغز" بینشی در مورد ساختار اساسی و شیمی مغز فراهم می کند ، و نشان می دهد که چگونه سیستم های آن ادراک ، احساسات و رفتار ما را شکل می دهند. با درک بیشتر ما از نحوه پاسخ مغز به راهنمایی های کاربردی، دانشی از ساختار مغز در ما شکل می گیرد که می تواند زندگی ما را بهبود بخشد.

در کتاب راهنمای کاربران مغز، جان جی ریتی به وضوح و مختصر آنچه را اکنون دانشمندان درباره مغز و نحوه استفاده از آن می دانند ، بررسی می کند. او به مغز به عنوان عضوی قابل انعطاف مانند هر عضله ای که قادر به بهبود و تغییر است نگاه می کند و روش اعمال خاص حرکتی را برای غلبه بر اختلالات عصبی از کمرویی روزمره تا اوتیسم بررسی می کند. با استفاده از نمونه هایی از تمرین و زندگی روزمره ، جان جی ریتی نشان می دهد که مهمترین درسی که می توانیم در مورد مغز خود بیاموزیم ، نحوه استفاده از آنها در حد توان بالقوه است.

کتاب راهنمای کاربران مغز

جان جی ریتی
جان جي ريتي (John J. Ratey)، (متولد 7 آوریل 1948) دانشیار بالینی روانپزشکی در دانشکده پزشکی هاروارد است.وی با ادوارد هالول، نویسنده كتاب های رانده شده به حواس پرتی، پاسخ به حواس پرتی و تحویل از حواس پرتی است.او همچنین با کاترین جانسون، نویسنده کتاب سندرمهای سایه: اشکال خفیف اختلالات روانی عمده که ما را تخریب می کنند، است.در سال 2001 او کتاب راهنمای کاربر برای مغز را منتشر کرد، که در آن مغز انسان را به عنوان یک عضله انعطاف پذیر توصیف می کند، که براساس "استفاده از آن یا از دست دادن آن" کار می ک...
دسته بندی های کتاب راهنمای کاربران مغز
نکوداشت های کتاب راهنمای کاربران مغز
“Excellent. . . . Ratey takes the reader on a wondrous journey.”
"عالی است. . . . ریتی خواننده را به سفری شگفت انگیز می برد. "
Providence Sunday Journal

[A]n introduction to neuroscience which sticks to a man-on-the-street vocabulary.
مقدمه ای بر علوم اعصاب که به واژگان "مرد در خیابان" پایبند است.
New Yorker New Yorker

“Will explain that mysterious space between your ears . . . in an accessible way.
این کتاب فضای مرموز بین گوشهای شما را توضیح می دهد. . . به روشی ساده
Psychology Today

قسمت هایی از کتاب راهنمای کاربران مغز (لذت متن)