کتاب راهنمای تغییر رفتار برای ارتقای سلامت

Behavior Change Guide to Health Promotion
کد کتاب : 36222
شابک : 978-9648683691
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 291
سال انتشار شمسی : 1389
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 30 اردیبهشت

معرفی کتاب راهنمای تغییر رفتار برای ارتقای سلامت اثر معصومه آباد

این کتاب ، در شش فصل با عناوین آموزش سلامت و ارتقای سلامت ؛ تئوری ها و مدل های رایج برای تغییر رفتار ؛ مدل های طراحی برنامه در ارتقای سلامت ؛ مداخلات آموزش و ارتقای سلامت ؛ سازمان دهی جامعه و ظرفیت سازی در جامعه و بازاریابی ، تدوین گردیده است و نگارندگان بر آن هستند که ضمن ارائه مفاهیم آموزش و سلامت و ارتقای سلامت ، مخاطب را با تئوری های تغییر رفتاری نظیر تئوری پاسخ محرک ، تئوری شناختی اجتماعی ، تئوری عمل منطقی ، تئوری رفتار برنامه ریزی شده و ... آشنا نموده و چارچوبی برای طراحی برنامه ارتقای سلامت ارائه دهند.
بخشی از کتاب نیز به معرفی فرایندهای کلی سازمان دهی جامعه و ظرفیت سازی در جامعه اختصاص داده شده و سرانجام به چگونگی توانایی جذب مشتریان و درگیر نگه داشتن آنان در طول اجرای برنامه ارتقای سلامت پرداخته شده است.

کتاب راهنمای تغییر رفتار برای ارتقای سلامت

معصومه آباد
معصومه آباد (زاده ۱۳۴۱ در آبادان)، عضو سابق شورای شهر تهران در دوره چهارم است. وی همچنین نویسنده کتاب «من زنده‌ام» است.ی ۳۳ روز پس از آغاز جنگ عراق علیه ایران در تاریخ ۲۳/۷/۱۳۵۹ به همراه سه زن دیگر به نام‌های فاطمه ناهیدی، شمسی (مریم) بهرامی و حلیمه آزموده در حال مأموریت هلال احمر، در جادهٔ ماهشهر به آبادان به اسارت نیروهای عراقی درآمد و ابتدا به اردوگاه مرزی تنومه و سپس به زندان‌های استخبارات و الرشید و چندی بعد به اردوگاه موصل و الانبار برده و ۴۰ ماه بعد در تاریخ ...
دسته بندی های کتاب راهنمای تغییر رفتار برای ارتقای سلامت