کتاب از ذهنت خارج شو و زندگی کن

Get Out of Your Mind and Into Your Life for Teens
(راهنمای یک زندگی بی نظیر برای نوجوانان)
کد کتاب : 37671
مترجم :

شابک : 978-6006304687
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب از ذهنت خارج شو و زندگی کن اثر مجموعه ی نویسندگان

اگر فقط می توانستید احساس خجالت، ترس، انتقاد از خود و شک از خود را پشت سر بگذارید، زندگی شما چگونه متفاوت می شد؟ ممکن است شانس بیشتری داشته باشید و اشتباهات بیشتری مرتکب شوید، اما می‌توانید آزادانه‌تر و با اطمینان‌تر از همیشه زندگی کنید.
از ذهن خود خارج شو و زندگی کن ، کتاب کاری است که مهارت های ضروری را برای کنار آمدن با احساسات دشوار و گاهی طاقت فرسا که به شما استرس می دهد و باعث درد شما می شود، در اختیار شما قرار می دهد. احساسات به جایی نمی رسند، اما می توانید دریابید که چگونه با آنها کنار بیایید. هنگامی که این کار را انجام دهید، به یک جنگجوی آگاه تبدیل خواهید شد - فردی قوی که احساسات سخت را با وقار و وقار مدیریت می کند - و دوستان و دستاوردهای بیشتری در این راه به دست خواهید آورد.
این کتاب مبتنی بر درمان موثر مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT)، شما را با مهارت‌های قدرتمندی مسلح می‌کند تا به شما کمک کند از قدرت ذهن‌آگاهی در موقعیت‌های روزمره استفاده کنید، از یافتن عیوب در خود دست بردارید و شروع به حل مشکلات خود کنید، چگونه با خودتان مهربان‌تر باشید. بنابراین شما احساس اعتماد به نفس می کنید و احساس ارزشمندی بیشتری دارید و چگونه ارزش هایی را که به شما در ایجاد زندگی رویاهایتان کمک می کند، شناسایی کنید.

کتاب از ذهنت خارج شو و زندگی کن

نکوداشت های کتاب از ذهنت خارج شو و زندگی کن
This book is a fantastic resource, full of wisdom, compassion, and extremely practical tools for helping teenagers thrive in the face of life’s challenges.
این کتاب منبعی خارق العاده، مملو از خرد، شفقت و ابزارهای بسیار کاربردی برای کمک به رشد نوجوانان در مواجهه با چالش های زندگی است.
Russ Harris

This is a book that should have been written long ago. I wish someone had given it to me when I was a teenager.
این کتابی است که باید خیلی وقت پیش نوشته می شد. ای کاش در نوجوانی کسی آن را به من می داد.
Rikard K. Wicksell

قسمت هایی از کتاب از ذهنت خارج شو و زندگی کن (لذت متن)