کتاب عاشقی به سبک ونگوگ

Asheghi Be Sabk-e Van Gogh
کد کتاب : 38189
شابک : 978-6006889061
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 212
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب عاشقی به سبک ونگوگ اثر محمدرضا شرفی خبوشان

کتاب عاشقی به سبک ون گوگ نوشته محمدرضا شرفی خبوشان، داستان عاشق شدن پسری جوان با سرگذشتی رازآلود را در روزهای اوج انقلاب روایت می کند. این اثر برنده ی جایزه ی ادبی شهید اندرزگو و نامزد جایزه ادبی جلال آل احمد، نامزد جایزه قلم زرین و نامزد جایزه کتاب سال شهید غنی پور شده است.
عاشقی به سبک ون گوگ رمانی هیجان انگیز و حیرت آور است که با پرداختی هنرمندانه، ذهن یک نقاش معلول را واکاوی می کند. شخصیت اصلی این رمان پسری به نام البرز است که سرگذشتی پر رمز و راز دارد و با کنار هم قرار دادن رویدادها، شخصیت ها و اتفاق ها، در تلاش است که تکه گمشده ای از پازل زندگی خود کامل کند. او از ناحیه یک پا دچار نقص مادرزادی است و در خانه یکی از فرماندهان ارتش شاهنشاهی به عنوان فرزند خدمتکار بزرگ شده و با دختر تیمسار، «نازلی»، هم بازی بوده و با گذشت زمان عاشق او شده است.

کتاب عاشقی به سبک ونگوگ

محمدرضا شرفی خبوشان
محمدرضا شرفی خبوشان، نویسنده ، شاعر و مدرس ادبیات فارسی ، متولد 1357 ،اهل ورامین است که پیش از انتشار رمان «عاشقی به سبک ون گوک»، مجموعه داستان «بالای سر آب ها» و رمان «موهای تو خانه ماهی هاست» را در زمینه داستانی و همچنین مجموعه های «از واژه ها تهی» و «نامت را بگذار وسط این شعر» را در زمینه شعر منتشر کرده بود. مجموعه داستان «بالای سر آب ها»ی شرفی خبوشان، برنده کتاب سال دفاع مقدس و کتاب «موهای تو خانه ماهی هاست&raqu...