کتاب جعبه ابزار فیلسوف

The Philosophers Toolkit
کد کتاب : 38248
مترجم :
شابک : 978-6226420532
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 376
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب جعبه ابزار فیلسوف اثر جولیان بگینی

«جعبه ابزار فیلسوف» بستری را برای هم فکری و مشارکت در استدلال ، خواندن و تأمل موثر فلسفی فراهم می آورد.
مدخل های اصلاح شده و بخصوصی که در اثر مورد استفاده قرار گرفته اند ، بخش کاملا جدیدی را گرفته اند که از روش های تاریخ فلسفه استخراج شده اند.
این نسخه رویکردی گسترده و کثرت گرا دارد - برای خوانندگان هم در فلسفه قاره و تاریخ فلسفه و هم فلسفه تحلیلی جذاب است.
مفاهیم دشوار را به راحتی توضیح می دهد ، و به استفاده و کاربرد این مفاهیم می پردازد.
ثابت شده این کتاب برای دانشجویان فلسفه در هر دو سطح ابتدایی و پیشرفته می تواند بسیار کاربردی باشد. علاوه بر آن برای علاقه مندان فلسفه، خارج از مباحث آکادمیک و مقوله بندی شده حرف های نو و بدیعی را ارائه می کند.

جولیان بگینی سردبیر و بنیانگذار مجله فیلسوفان است. از کتاب های مهم او می توان به :این همه چیز چیست؟ - فلسفه و معنای زندگی و خوکی که می خواهد خورده شود،نیز اشاره کرد.

این کتابی معقول ، خواندنی و خوش نوشت است که مخصوصا برای تازه کارها یا غیر متخصصان مناسب است. متن در تبیین یا ترسیم اصطلاحات و مفاهیم اساسی فلسفی بسیار مفید است. این کاملا ارزشمند است زیرا آنها معمولا در ادبیات با این فرض ضمنی که خوانندگان از قبل معانی و مفاهیم آنها را می دانند به کار می روند.

کتاب جعبه ابزار فیلسوف

جولیان بگینی
جولیان بگینی (زادهٔ ۱۹۶۸) نویسنده چندین کتاب فلسفی برای مخاطب عام است. او از بنیان‌گذاران و سردبیر ارشد مجله فیلسوفها (The Philosophers' Magazine) است. بگینی نویسنده کتاب خوکی که می‌خواهد خورده شود و ۹۹ آزمایش فکری دیگر (۲۰۰۵) است. جولیان بگینی، پی‌اچ‌دی فلسفهٔ خود را با تزی درباره هویت شخصی در ۱۹۹۶ از کالج دانشگاهی لندن دریافت کرد. او با انواع روزنامه‌ها، مجله‌ها و رادیوی بی‌بی‌سی همکاری می‌کند.
نکوداشت های کتاب جعبه ابزار فیلسوف
...the average person who is interested in arguments and logic but who doesn't have much background in philosophy would certainly find this book useful, as would anyone teaching a course on arguments, logic, and reasoning. Even introductory courses on philosophy in general might benefit because the book lays out so many of the conceptual "tools" which will prove necessary over students' careers.
... یک فرد معمولی که علاقه مند به استدلال و منطق است اما سابقه زیادی در فلسفه ندارد ، مطمئنا این کتاب را مفید می داند ، همچنین کسی که دروس بحث ، منطق و استدلال را تدریس می کند. حتی دوره های مقدماتی فلسفه به طور کلی می تواند سودمند باشد زیرا این کتاب بسیاری از "ابزار" مفهومی را ارائه می دهد که اثبات می شود در شغل دانش آموزان ضروری است.
About.com

قسمت هایی از کتاب جعبه ابزار فیلسوف (لذت متن)
کتاب شامل هفت بخش اصلی است و از ابزارهای استدلال آوری پایه تا مفاهیم و اصول پیچیدۀ فلسفی را در بر می گیرد. این بخش ها عبارت اند از: ابزارهای پایه برای استدلال کردن، ابزارهای پیشرفته تر، ابزارهای ارزیابی، ابزارهای تمایز مفهومی، ابزارهای فیلسوفان و مکتب های تاریخی، ابزارهای نقد اساسی، و ابزارهای محدود کردن. هریک از این بخش ها دربردارندۀ چند مدخل فرعی است که در هرکدام تبیینی از ابزار فلسفی یادشده، مثال هایی از چگونگی به کار بردن آن و راهنمایی هایی درمورد قلمرو و محدودیت های آن عرضه شده است.