کتاب توم بیچاره سردش است

Poor Tom Is Cold
(اسرار مرداک 3)
کد کتاب : 38303
مترجم :
شابک : 978-9647196697
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب توم بیچاره سردش است اثر مورین جنینگز

در این سومین ماجراجویی خود، کارآگاه دوست‌داشتنی ویلیام مرداک با خودکشی آشکار پلیس الیور ویکن، مردی که تنها حامی مادر و خواهر ناتوانش بود، درگیر می‌شود. اما تحقیقات بیشتر توسط کارآگاه مرداک او را به دورتر می برد و او شروع به شک می کند که خانواده ایکین، که خانه آنها در مجاورت خانه ای است که ویکن در آن مرده است، بیش از آنچه آنها اعتراف می کنند درگیر پرونده هستند.
مورین جنینگز، چه در توصیف کشیدن دندان، چه تعصب بی چون و چرا نسبت به مهاجران چینی معدود در شهر، یا رفتار خیرخواهانه اما عجیب و غریب با زنان بیمار روانی، بار دیگر این دوره را زنده می کند.

کتاب توم بیچاره سردش است

مورین جنینگز
مورین جنینگز (متولد 1939) نویسنده کانادایی بریتانیایی است که بیشتر با مجموعه کارآگاه مرداک شناخته می شود که مجموعه تلویزیونی کارآگاه مرداک بر اساس آن ساخته شده است.مورین جنینگز در بیرمنگام انگلیس متولد و بزرگ شد. او در مدرسه دستور زبان سالتی تحصیل کرد. جنینگز هنگامی که هفده ساله بود با مادرش به کانادا مهاجرت کرد. وی روانشناسی و فلسفه را در دانشگاه ویندزور و فوق لیسانس ادبیات انگلیسی را در دانشگاه تورنتو خواند. جنینگز در ابتدا در مؤسسه پلی تکنیک رایرسون تدریس می کرد و بعداً به عنوان روان درمان...