کتاب حقایق ناگفته

The Truths We Hold: An American Journey
کد کتاب : 39687
مترجم :

شابک : 978-6222540524
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 316
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

حقایقی که باید گفت
The Truths We Hold: An American Journey
کد کتاب : 39686
مترجم :
شابک : 978-6226652995
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب حقایقی که باید گفت اثر کامالا هریس

تعهد معاون رئیس جمهور منتخب کامالا هریس از «حقایقی که باید گفت» با ما صحبت می کند. وی که دختر یک مهاجر بود ، در جامعه ای در اوکلند ، کالیفرنیا بزرگ شد.
والدین وی - یک اقتصاددان ارجمند از جامائیکا و یک محقق تحسین شده سرطان از هند - هنگامی که دانشجوی تحصیلات تکمیلی در برکلی بودند ، به عنوان فعال جنبش حقوق مدنی شناخته شده بودند. وقتی هریس بزرگ شد ، هرگز اشتیاق خود را نسبت به عدالت پنهان نکرد و وقتی به عنوان دادستان خارج از دانشکده حقوق ، معاون دادستان منطقه شد ، به سرعت خود را به عنوان یکی از مبتکر ترین عوامل تغییر در اجرای قانون آمریکا معرفی کرد. او به سرعت پیشرفت کرد تا به عنوان دادستان منتخب سانفرانسیسکو ، و سپس افسر ارشد اجرای قانون ایالت کالیفرنیا شد. وی که به دلیل رساندن صدا به افراد بی صدا شناخته می شد ، در بحران، سلب حق مالکیت بانک های بزرگ را در اختیار گرفت و برای خانواده های کارگر کالیفرنیا یک توافق نامه تاریخی به دست آورد.
راجع به شخصیت او باید گفت که نه "سخت" و نه "نرم" اما باهوش در برابر وقایع پیرامون خویش. هوشمند بودن به معنای یادگیری حقایقی است که می تواند ما را به عنوان یک جامعه بهتر کند و با تمام توان از این حقایق حمایت کنیم.
این ستاره شانس بوده است که هریس را به سمت دگرگونی به عنوان دادستان کل کالیفرنیا ، به عنوان سناتور ایالات متحده و اکنون به عنوان معاون منتخب رئیس جمهور راهنمایی می کند

کتاب حقایقی که باید گفت

کامالا هریس
کاملا دِوی هریس معاون رئیس‌جمهور منتخب ایالات متحده آمریکا است که از ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ شروع به کار خواهد کرد. او اولین معاون رئیس‌جمهورِ زن و اولین معاون رئیس‌جمهور رنگین‌پوست این کشور به‌شمار می‌رود. هریس از سال ۲۰۱۷ به عنوان سناتور تازه‌کار ایالات متحده آمریکا از ایالت کالیفرنیا تا ۲۰۲۰ مشغول به کار بود. او که از اعضای حزب دموکرات است، دومین زن سیاه‌پوست و نخستین جنوب آسیایی آمریکایی است که به سنا راه یافت.
نکوداشت های کتاب حقایقی که باید گفت
A life story that genuinely entrances
یک داستان زندگی که واقعی وارد می نماید
Los Angeles Times Los Angeles Times

“An engaging read that provides insights into the influences of Harris’s life.
یک خوانش جذاب که بینشی در مورد تأثیرات زندگی هریس ارائه می دهد.
San Francisco Chronicle San Francisco Chronicle

“In an era when many of our current political memoirs are either looking back at the Obama years or are attempting to grapple with our current state of government unrest, it is exciting to see a highly respected and powerful woman of color and daughter of immigrants tell her own story and offer some hope for the future of our country.
در دورانی که بسیاری از خاطرات سیاسی کنونی ما یا به سالهای اوباما نگاه می کنند یا در تلاشند تا با وضعیت فعلی ناآرامی های دولت ما دست و پنجه نرم کنند ، دیدن یک زن رنگین پوست و بسیار ممتاز و دختر مهاجران بسیار جالب است. امید به آینده کشور امریکا باز پررنگ شده است.
Bustle

قسمت هایی از کتاب حقایقی که باید گفت (لذت متن)
سالهای زیادی در کار دولتی خدمت کرده ام. چیزهایی که یاد گرفته ام از خاطرم نخواهند رفت. من از تاریخ و در اثر تجربه آموخته ام که همه پیشرفت ها تدریجی و خطی نیستند. گاهی خیلی غم انگیز شکست می خوریم و گاه به موقعیت هایی دست پیدا می کنیم که فکرش را هم نکرده ایم. خیال می کنم وظیفه ما این است که نیروی لازم را برای پرواز بلندتر جمع کنیم.