کتاب نابغه ی بسیار با ثبات

A Very Stable Genius
دونالد.جی ترامپ و چالش های آمریکا
کد کتاب : 40226
مترجم : مسعود ریسمان باف
شابک : 978-6226372312
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 568
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

از پرفروش ترین های نیویورک تایمز در سال 2020

معرفی کتاب نابغه ی بسیار با ثبات اثر فیلیپ راکر

گزارشگر تحقیقاتی ملی واشنگتن پست ، کارول لئونینگ و رئیس دفتر کاخ سفید ، فیلیپ راکر ، هر دو برنده جایزه پولیتزر ، روایت خود را از رئیس جمهوری دونالد ترامپ ارائه می دهند
"من به تنهایی می توانم آن را درست کنم." دونالد جی ترامپ را در 21 ژوئیه 2016 این را اعلام کرد. او نامزدی ریاست جمهوری جمهوری خواهان را پذیرفت و قول داد که آنچه را او خودش یک کشور سقوط کرده نام می نامید از نو بازسازی کند. با این وجود وقتی او کار واقعی ریاست جمهوری را انجام می داد ، تقریبا غیرممکن بود که چیزی فراتر از هرج و مرج های روزمره، رسوایی ، تحقیقات و سر و صدای مداوم مشاهده شود. در حقیقت ، رفتارهای او و همکارانش الگوهایی داشت. ارزش جهانی دولت ترامپ وفاداری بود - نه به کشور ، بلکه به شخص رئیس جمهور - و هدف اصلی و بزرگ ترامپ همیشه تداوم قدرت خودش بود.

کارول لئونینگ و فیلیپ راکر با مطالعه ی عمیق منابعی بی نظیر در سراسر واشنگتن دی سی ، حقایقی از چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا را از نزدیک فاش می کنند. در اینجا ، برای اولین بار ، مقامات خاصی که احساس افتخار می کردند که آنچه را که در مواضع اعتماد دیده اند ، فاش نکنند ، حالا تصمیم می گیرند حقیقت را به سود تاریخ بگویند.
کتاب یک نابغه ی بسیار باثبات روایتی بی نظیر و گیرا ، رئیس جمهور ترامپ را در واقعی ترین حالت خود و بدون زرق و برقش نشان می دهد.

کتاب نابغه ی بسیار با ثبات

فیلیپ راکر
فیلیپ راکر گزارشگر و رئیس دفتر کاخ سفید در واشنگتن پست است، جایی که او از سال 2005 در آنجا کار می کند. او در حال حاضر دولت ترامپ را برای پست پوشش می دهد، و قبلا گزارش های انتخاباتی ریاست جمهوری 2016 ترامپ و مبارزات انتخاباتی میت رامنی 2012 را پوشش داده است. جیم ورتز، رئیس حزب دموکراتیک شهرستان اری، وی را "یکی از معتبرترین روزنامه نگاران واشنگتن دی سی" خوانده است.راکر فارغ التحصیل سال 2002 مدرسه سنت آندرو در ساوانا، جورجیا است. در سال 2017، این مدرسه به او جایزه فارغ التحصیلان برجستهرا اهدا کر...
نکوداشت های کتاب نابغه ی بسیار با ثبات
Richly sourced and highly readable.
کتابی با منابعی غنی و بسیار خواندنی.
Lloyd Green

A Very Stable Genius flicks the lights on from its first pages.
این کتاب از همان صفحات اولش ذهن خواننده را روشن می کند.
Dwight Garner

A Very Stable Genius is the most reliably detailed narrative yet of just how chaotic and paranoid this White House is
کتاب نابغه ی با ثبات دقیق ترین روایتی است که در مورد آشفتگی و پارانویای این کاخ سفید ارائه شده است.
Air Mail

قسمت هایی از کتاب نابغه ی بسیار با ثبات (لذت متن)
هیچکس به خودش زحمت نداد که صلاحیت فلین را بررسی کند. در مورد دوران ریاستش به عنوان مسئول اطلاعات نظامی آمریکا در افغانستان هیچ نوع بازبینی انجام نشد. او در این دوران به خاطر تخلفاتش مورد بازرسی قرار گرفته بود. همچنین دورانی که او رئیس آژانس اطلاعات دفاعی بود نیز مورد بررسی قرار نگرفت. در آن دوران، رئیس جمهور اوباما به ریاست او خاتمه داده بود. شرکت مشاوره ی بین المللی اش و قراردادهایش با شرکت های وابسته به کرملین نیز شامل همین وضعیت بود و حضورش در جشنواره ای در مسکو، در سال ۲۰۱۵، به عنوان مهمان روسیه و در حالی که سر میز رئیس جمهور ولادیمیر پوتین نشسته بود نیز مورد بررسی قرار نگرفت.

ترامپ در پاسخ گفت:«ازش خوشت نمیاد.» کریستی گفت: «بله حق با شماس. ازش خوشم نمیاد. میدونین دلیلش چیه؟» ترامپ گفت:«آره». . کریستی جواب داد: «چون برای شما دردسر درست میکنه. بهتون قول میدم.» ترامپ نمی خواست دیگر چیزی در این مورد بشنود. او به کریستی گفت که به طبقه ی چهاردهم برود، جایی که ستاد انتخاباتی یک شبه به مرکز فرماندهی انتقال دولت تبدیل شده بود. کارهای زیادی باقی مانده بود و کریستی باید دولت را سازماندهی می کرد.