کتاب تصویری شیطانی

Sketching Evil
  • 11,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: لیوسا لیوسا
    نویسنده:
کد کتاب : 40363
مترجم : علیرضا افشاری
شابک : 978-6005138177
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 456
سال انتشار شمسی : 1391
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تصویری شیطانی اثر دونا آندرز

ابی کار تر دختر نقاش جوانی است که پس از یک تجاوز نافرجام در آپارتمانش به شدت به وحشت افتاده و به خانه ویکتوریایی زیبایی در قسمت بالایی رودخانه هودسون که به ارث برده می گریزد.
اما وجود یک سایه شیطانی و یک قتل مرموز به شدت او را نگران کرده و به وحشت انداخته است که یک کاراگاه جنایی خوش تیپ به نام ویلیامز در حال تحقیق روی این پرونده قتل است. سرانجام ابی کار تر با حس هم دردی که با یکی دیگر از قربانیان این نوع جنایت احساس می کرد سعی نمود از هنر نقاشی خود استفاده نماید و تصویری از یک جنایتکار فراری را روی کاغذ بیاورد. اما درست موقعی که نقاشی او منجر به یک دستگیری گردید تلفن تهدیدآمیزی از سوی یک شخص نا شناس به او شد و خانه ای که به تصور ابی پناهگاه امن او محسوب می شد تبدیل به جایی برای کابوس های شبانه اش گردید.

کتاب تصویری شیطانی

دونا آندرز
دونا آندرس در اوایل بیست سالگی بود که اولین فروش خود را انجام داد، شعری که او به قیمت 1.00 دلار به یک مجله کودک فروخت. از همان سال های ابتدایی نوشتن شعرها و داستان های نوجوانان، گرفته تا رمان های تاریخی که زندگی او را در برخی از دوران سخت متعادل می کند، تا داستان های هیجان انگیز تریلر هنگامی که از تجربیات خودش درباره وحشت می نوشت، نویسنده مادام العمر شد.