کتاب سایه روباه (جلد ۲)

Soul of the Sword
(روح شمشیر)
کد کتاب : 57391
مترجم :
شابک : 978-6222191405
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

روح شمشیر
Soul of the Sword
جلد دوم
کد کتاب : 43703
مترجم :
شابک : 978-6227314175
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 433
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب روح شمشیر اثر جولی کاگاوا

هزار سال پیش یک آرزویی کرده شده و شمشیر خشم و صاعقه ساخته شد. کامیگوروشی. سلاحی که به اندازه کافی قدرتمند است و می تواند دیو ترسناک هاکایمونو را از بین ببرد.
و حالا او آزاد شده است.
یومکو که یک موجود تغییر شکل دهنده است حالا یک وظیفه دارد: بردن قطعه ای از طومار باستانی و قدرتمند "هزار دعا " به معبد پر فولاد برای جلوگیری از احضار هارمینگر ، اژدهای بزرگ کامی که آرزوی هر کسی که طومار را در دستش داشته باشد بر آورده می کند. اما او اکنون دشمن جدیدی دارد ، خطرناک تر از هر کسی که تا کنون با او روبرو شده است. شیطان هاکایمونو سرانجام آزاد است و او شخصی را در اختیار دارد که یومکو برای محافظتش بسیار به او اعتماد دارد. کسی که یومکو باور دارد بیشتر از هر کسی می تواند او را از تا از شر محافظت کند. کاگه تاتسومی از طایفه سایه.
هاکایمونو فقط یک هدف دارد: شکستن نفرین شمشیر و آزاد کردن خود در باران هرج و مرج و نابودی سرزمین برای همیشه. برای انجام این کار ، او به طومار نیاز دارد. و یومکو تنها کسی است که سر راهش ایستاده است.
کتاب روح شمشسیر جلد دوم از مجموعه ی سایه ی روباه است. این کتاب توسط مهرزاد جعفری ترجمه شده است. نشر آذرباد آن را منتشر کرده است.
الن اوه که یک نویسنده است درباره ی این کتاب نوشته است:
"یکی از رمان های فانتزی مورد علاقه من برای همیشه!"

کتاب روح شمشیر

جولی کاگاوا
جولی کاگاوا (متولد 12 اکتبر 1982) نویسنده ژاپنی - آمریکایی است، که بیشتر بخاطر انتشار و نوشتن مجموعه آهن آهنین شامل 15 کتاب از جمله: پادشاه آهنین، دختر آهنین، ملکه آهنین و شوالیه آهنین شناخته می شود.وی در ساکرامنتو ، کالیفرنیا متولد شد، اما در نه سالگی به همراه خانواده به هاوایی رفت. کاگاوا ژاپنی تبار است. او در حال حاضر در لوئیزویل، کنتاکی زندگی می کند. سه رمان در سریال Iron Fey نوشته شده است: گذر زمستان، عبور از تابستان و پیشگویی آهن. در ماه آگوست هر سه با هم تحت عنوان افسانه های آهنین منتش...