کتاب شکار تمام عیار

Perfect Prey
کد کتاب : 52441
مترجم :
شابک : 978-9646979895
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 416
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب شکار تمام عیار اثر هلن فیلدز

در وسط یک جشنواره راک، یک کارگر خیریه تکه تکه می شود. دقایقی بعد می میرد. در ازدحام هزاران نفری، کسی مهاجم او را ندید.

هفته بعد، جسد یک معلم مدرسه ابتدایی در یک سطل زباله در یک کوچه ادینبورگ پیدا شد که با روسری پشمی خودش خفه شده بود.

D.I. آوا ترنر و دی.آی. لوک کالاناخ هیچ سرنخ و انگیزه‌ای ندارد - تا زمانی که در اطراف شهر، روی ساختمان‌ها، کلماتی ظاهر می‌شوند که هر قربانی را توصیف می‌کنند.

فقط وقتی متوجه می شوند که کلمات قبل از قتل نوشته شده است نه بعد از قتل، می فهمند قاتل قربانی بعدی خود را اعلام می کند... و هر چه بی گناه تر، بهتر.
فیلدز در ایجاد فضا و ترسیم یک تصویر با کلماتی که تخیل را جذب می کند بسیار خوب است. پیچش‌ها و چرخش‌های زیادی وجود دارد تا خواننده را مجذوب خود نگه دارد، در حالی که زندگی شخصی و ویژگی‌های بازیگران اصلی در طول زمان به طرز وسوسه‌انگیزی بررسی می‌شوند.

هلن، نویسنده بین المللی و پرفروش شماره 1 آمازون، نویسنده «کتاب شکار تمام عیار» است. هر کتاب از مجموعه کالاناخ، پرچم پرفروش شماره 1 آمازون را به خود اختصاص داده است. آخرین کتاب از این مجموعه، "کتاب شکار تمام عیار" در فهرست انجمن جنایی نویسان ایان فلمینگ استیل خنجر در سال 2020 قرار گرفت، و کتاب های دیگر برای جایزه مک ایلوانی، رمان جنایی اسکاتلند، نامزد شده اند.

کتاب شکار تمام عیار

هلن فیلدز
هلن فیلدز در رشته حقوق در دانشگاه East Anglia تحصیل کرد و سپس به دانشکده حقوقی Inns of Court در لندن رفت. وی پس از اتمام دانش آموزان، به اتاق هایی در معبد میانه پیوست که در آن سیزده سال در وکالت کیفری و خانوادگی فعالیت داشت. پس از تولد فرزند دوم، هلن بار را ترک کرد.او به همراه همسرش دیوید یک شرکت تولید فیلم را اداره می کند. Perfect Remains در اسکاتلند تنظیم شده است. هلن و همسرش اکنون به همراه سه فرزند و دو سگ خود در لس آنجلس زندگی می کنند.