کتاب کارما

Karma
رهنمودهای یک یوگی برای ساختن ماهرانه ی سرنوشت
  • 15 % تخفیف
    235,000 | 199,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: میلکان میلکان
    نویسنده:
کد کتاب : 61817
مترجم :
شابک : 978-6222542092
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 238
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

کارما
Karma
(راهنمای یک یوگی برای ساختن سرنوشت تان)
کد کتاب : 56787
مترجم :
شابک : 978-6226829199
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 278
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

کارما
Karma
(راهنمای سرنوشت)
کد کتاب : 65057
مترجم :
شابک : 978-2000968177
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 230
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب کارما اثر جاگی واسودو (سادگورو)

دیدگاهی جدید درباره ی مفهوم بیش از حد استفاده شده و درست درک نشده ی "کارما" که کلید شادی و روشنگری را ارائه می دهد. کتابی از استاد روحانی مشهور جاگی واسودو (سادگورو).
کارما چیست؟ اکثر مردم کارما را به عنوان ترازنامه ای از اعمال خوب و بد، فضایل و گناهان درک می کنند. مکانیزمی که حکم می کند ما نمی توانیم از عواقب اعمال خود فرار کنیم. در حقیقت، کارما ربطی به پاداش و مجازات ندارد. کارما به سادگی به معنای عمل است: عمل شما، مسئولیت شما. این یک سیستم خارجی جرم و مجازات نیست، بلکه یک چرخه داخلی است که توسط شما ایجاد شده است. انباشت کارما فقط با نیت شما و نحوه ی واکنش شما به آنچه برای شما اتفاق می افتد تعیین می شود. با گذشت زمان، ممکن است اسیر الگوهای رفتاری ناخودآگاه خود شوید.
در کارما، سادگورو به دنبال این است که شما را به صندلی راننده بازگرداند، و شما را از یک مسافر وحشت زده به یک راننده ی مطمئن تبدیل کند که در مسیر سرنوشت شما حرکت می کند. با زندگی آگاهانه و کامل در هر لحظه، می توانید خود را از چرخه رها کنید. کتاب کارما یک اکتشاف و یک راهنما است که درک ما از کارما را به پتانسیل اصلی آن برای آزادی و توانمندسازی به جای منبع درهم‌تنیدگی باز می‌گرداند. از طریق آموزه های سادگورو، شما یاد خواهید گرفت که چگونه هوشمندانه و شاد در یک دنیای چالش برانگیز زندگی کنید.

کتاب کارما

جاگی واسودو (سادگورو)
جاگی واسودو (Jaggi Vasudev‎؛ زادهٔ ۳ سپتامبر ۱۹۵۷) یک یوگی و عارف اهل هند است. او عموماً با نام سادگورو شناخته می‌شود. او لیسانس انگلیسی خود را از دانشگاه میسور دریافت کرد. او از سال ۱۹۸۲ مشغول تدریس یوگا در جنوب هند بوده‌است. او در سال ۱۹۹۲ بنیاد ایشا را که بنیادی غیرانتفاعی در جهت آموزش یوگا و و در فعالیتهای مختلف معنوی، آموزش و محیط زیست در سرتاسر جهان است تأسیس نمود.واسودف نویسنده چندین کتاب از جمله (Inner Engineering: A Yogi Guide to Joy (2016) است. وی به عنوان سخنران عمومی...
نکوداشت های کتاب کارما
At last, a book about karma that can be trusted.
در نهایت، کتابی در مورد کارما که می توان به آن اعتماد کرد.
Deepak Chopra

With Karma, Sadhguru explores both the limitations and possibilities of human existence. It is full of valuable insights to guide you to live a life of fulfillment and well-being.
با کارما، سادگورو هم محدودیت ها و هم امکانات وجود انسان را بررسی می کند. پر از بینش های ارزشمندی است که شما را راهنمایی می کند تا زندگی سرشار از رضایت و رفاه داشته باشید.
Will Smith

قسمت هایی از کتاب کارما (لذت متن)