کتاب راه های رسیدن به خودآگاهی

The Heartfulness Way
کد کتاب : 65015
مترجم :
شابک : 978-6226683722
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 237
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب راه های رسیدن به خودآگاهی اثر کاملش دی پاتل

خودآگاهی یک روش ایده آل و معنوی برای زندگی از دل است که شامل همه ایدئولوژی ها، باورها و مذاهب می شود. در این کتاب متمرکز بر قلب، دانش آموزی در گفتگو با معلم خود، کاملش دی. پاتل - که به نام داجی، چهارمین راهنمای معنوی سنت صد ساله Heartfulness شناخته می شود، روشی منحصر به فرد از مراقبه را ارائه می دهد که قدرت تسهیل آن را دارد. یک تجربه معنوی فوری و ملموس، صرف نظر از ایمان فرد.
دنیای مدرن و پرشتاب ما می تواند مکانی فوق العاده باشد. هر روز با پیام‌هایی بمباران می‌شویم که به ما می‌گویند برای شاد بودن، رضایت‌مندی و شایسته بودن، باید بهتر باشیم، کارهای بیشتری انجام دهیم و تا آنجا که ممکن است ثروت مادی جمع کنیم. بسیاری از ما در زندگی پرمشغله خود با ذهنی پر از این ایده ها حرکت می کنیم، در حالی که تلاش می کنیم مسئولیت ها و انتظاراتی را که باید برآورده کنیم تا در طول روز انجام دهیم، انجام می دهیم. اما اگر راه دیگری وجود داشته باشد چه؟ چه می‌شود اگر به جای اینکه بگذاریم مشغله‌های زندگی بر ذهنمان غلبه کند، یاد بگیریم که آگاه باشیم؟
بر اساس ترکیبی از رویکردها و شیوه‌های خود داجی برای سالک مدرن - که از آموزه‌های ساهاج مارگ به معنای "مسیر طبیعی" نشأت می‌گیرد – این کتاب نسخه‌ای معاصر از تمرین هندی باستانی راجا یوگا است، سنتی که تمرین‌کننده را قادر می‌سازد تا به درک خود برتر برسد در حالی که بسیاری از کتاب‌ها حالت‌های تصفیه‌شده وجود را توصیف می‌کنند، این کتاب فراتر می‌رود و یک دوره عمل‌گرایانه برای تجربه آن حالات برای خود فراهم می‌کند، که طبق اصل راهنمای کتاب، «بزرگتر از دانش» است.
مراقبه قلبی شامل چهار عنصر است - آرامش، مراقبه، تطهیر و دعا. با استفاده از روش، تمرین‌های دقیق، نکات، و فلسفه عملی ارائه شده در این کتاب، به سطوح جدیدی از دستاوردها می‌رسید و یاد می‌گیرید که زندگی عمیق‌تری داشته باشید که با ارزش‌های روش آگاهانه مرتبط است - با پذیرش، فروتنی، شفقت، همدلی. ، و عشق.

کتاب راه های رسیدن به خودآگاهی

کاملش دی پاتل
کاملش دی پاتل (متولد 1956) که در میان پیروانش به نام داجی نیز شناخته می شود، یک رهبر معنوی، نویسنده و چهارمین در ردیف استادان یوگا راجا در سیستم تمرین معنوی ساهاج مارگ است. او از سال 2014 رئیس سازمان غیرانتفاعی شری رام چاندرا است که در سال 1945 تأسیس شد و با اداره اطلاعات عمومی سازمان ملل متحد مرتبط است.او به طور مرتب کارگاه های آموزشی برگزار می کند و دو کتاب با موضوعات مراقبه و معنویت نوشته است.
نکوداشت های کتاب راه های رسیدن به خودآگاهی
A must-read for anyone interested in incorporating meditation into their lifestyle.
هر کسی که علاقه مند به گنجاندن مدیتیشن در سبک زندگی خود است، باید آن را بخواند.
Sanjay Gupta, MD

This book, The Heartfulness Way, is truly transformational and is going to make a big difference in the lives of so many people across the globe.
این کتاب واقعا دگرگون کننده است و قرار است تفاوت بزرگی در زندگی افراد زیادی در سراسر جهان ایجاد کند.
Pankaj Gupta, PhD

قسمت هایی از کتاب راه های رسیدن به خودآگاهی (لذت متن)
پاکسازی ما را از تمایلات فکری و عاطفی متعدد که اغلب بر زندگی مان غلبه دارند رها می سازد. از طریق این روش، قلب هایمان را با از بین بردن سنگینی درونی ناشی از صفات و آرزوهای پست و پایین تطهیر میکنیم و به تدریج، ذات اصیل ما آشکار می شود. به هنگام نیایش، ارتباطمان را با سرچشمه روحانیت درونی مان استحکام می بخشیم. بعد، دعا خواندن به پارسایی و زهدی تبدیل می شود که ما را فرامی خواند تا با آن سرچشمه یکی شویم. این کار در ما آرزو و تمایلی می آفریند که در مراقبه ی عمیق خود را نشان میدهد.