کتاب چگونه خدا را شناختم

Spiritual Conversations with a Skeptic
کد کتاب : 65975
مترجم :
شابک : 978-6227741292
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 169
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه خدا را شناختم اثر بنتینو ماسارو


کتاب چگونه خدا را شناختم یک گفت و گوی آزادانه بین معلم معنوی، بنتینیو ماسارو، و راسل، دوست دیرینه او که یک پزشک طب است و نیز یک شکاک که خود را توصیف می کند، است. آنها با هم موضوعاتی مانند آگاهی، ادراک، آگاهی و واقعیت نامتناهی را بررسی می‌کنند، و در اعماق این ظرافت‌های فکری و تجربی با روحیه تحقیق آزادانه غواصی می‌کنند. خواندن دیالوگ لذت بخش است، زیرا دوستی بین این دو درخشنده است، اغلب با طنزی جذاب. برای کسانی که به دنبال نفوذ به فراتر از سطح درک معنوی فعلی خود هستند، مکالمات ضروری است.
بنتینیو ماسارو یک معلم معنوی و نویسنده است که به دلیل دقت آموزه‌هایش و سبک تند و تیزش شناخته می‌شود. او پیشروی آموزه های روشنگری و توانمندسازی است که پارادوکس ها را حل می کند و جوهر مسیرهای به ظاهر متفاوت، چه باستانی و چه مدرن را متحد می کند. رویکرد بنتینیو به تحقق خود برای الهام بخشیدن و هدایت جویندگان از هر طبقه ای از زندگی طراحی شده است تا همه بتوانند مستقیما این حقایق را برای خود تجربه کنند.
این کتاب توسط الناز معتمدی ترجمه شده است و نشر ترنگ آن را منتشر کرده است.

کتاب چگونه خدا را شناختم

بنتینو ماسارو
بنتینیو ماسارو یک معلم معنوی و نویسنده است که به دلیل دقت آموزه‌هایش و سبک تند و بی‌احترامی‌اش شناخته می‌شود. او سینتی سایزر پیشرو آموزه های روشنگری و توانمندسازی است که پارادوکس ها را حل می کند و جوهر مسیرهای به ظاهر متفاوت، چه باستان و چه مدرن را متحد می کند.
قسمت هایی از کتاب چگونه خدا را شناختم (لذت متن)
راسل دی: دکارت دربارهٔ چگونگی گسترش امور مادی صحبت می کند؛ همان چیزی که آن امور را مادی کرده است. هر ماده ای در فضایی سه بعدی قرار گرفته و از پایه خود نیز سه بعد دارد. از سوی دیگر، ذهن قابل گسترش نیست؛ نمی توانید آن را به اجزایش تقسیم کنید یا هر کار دیگری با آن انجام دهید؛ اما از طرفی می توان آن را چیزی منعطف و قابل گسترش دانست. برای مثال ممکن است شما سکته کنید و توانایی تکلم خود را از دست دهید یا مشکل متابولیکی داشته باشید و حافظهٔ کوتاه مدت خود را از دست دهید یا می توانید در هنگام عمل جراحی پیوند مغز، همزمان داشتن دو مغز یعنی دو جهان را تجربه کنید. بنتینیو: از نظر من آنچه این مشکل را حل می کند این است که چیزی که شما توصیف می کنید محتوای۲۰ ذهن است نه خود ذهن؛ بنابراین تمایز این دو از هم این است که آیا محتوای ادراک با خود ادراک یکی است؟ راسل دی: شما در مورد جوهر ذهن صحبت می کنید؟ بنتینیو: با اینکه ذهن ظرف فیزیکی نیست؛ اما می توانید بگویید ذهن نوعی ظرف پر از محتوا و ظواهر است. می توانید آن را دارای جوهر و شکل بدانید. البته باید بگویم محتوای خودآگاهی تعریف خودآگاهی نیست؛ بنابراین هر آنچه برای محتوای خودآگاهی اتفاق می افتد، در واقع لزومی ندارد برای خودآگاهی هم صادق باشد. آن ها فقط رویدادهایی برای محتوای خودآگاهی هستند؛ اما بر ماهیت خودآگاهی تأثیری ندارند.