کتاب سرزمین نوچ

The Gloppy Land
کد کتاب : 7158
شابک : 978-9643697983
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب سرزمین نوچ اثر کیوان ارزاقی

همواره میلیون ها انسان در سراسر دنیا برای بدست آوردن سطح کیفی بهتر در زندگی خود مهاجرت می کنند. خیلی از جوانان ایرانی هم در خارج از مرزها به دنبال خوشبختی و کامیابی هستند. فارغ از این که دلیل مهاجرت تحصیل، کار یا زندگی باشد مهاجرت به یک کشور جدید و وفق پیدا کردن با فرهنگ و آداب و رسوم آن کشور از چالش هایی است که اغلب مهاجران با آن مواجه هستند. اما در عین حال شرح حال افرادی که این تجربه را از نزدیک لمس کرده اند می تواند برای آن هایی که قصد مهاجرت دارند یا رویای آن را در سر دارند جالب باشد.
کیوان ارزاقی در رمان سرزمین نوچ از چالش های یک ایرانی در کشور غربی می گوید. واقعیت هایی که ممکن است برای هر فردی در مهاجرت اتفاق بیفتد.

کتاب سرزمین نوچ

کیوان ارزاقی
کیوان ارزاقی متولد ١٣٥١ با کتاب سرزمین نوچ وارد عرصه نویسندگی شد و سپس رمان‏ های زندگی منفی یک، بی‏ نازنین و شورآب را نوشت. ارزاقی از اهمیت انتخاب اسم کتاب گفت و اینکه دوست دارد طیف وسیعی کتاب‏ هایش را بخوانند. او که در شورآب هم رگه ‏هایی از مهاجرت را آورده، معتقد است در ادبیات و سینما آن‏طور که باید به مهاجرت پرداخته نشده. او در این مصاحبه از علاقه‏ اش به ایران می ‏گوید امیدی که به فضای ادبیات دارد و انرژی‌ای که از آن می ‏گیرد هر چند بی‏انگیزگی این رو...